تازه های سایت

کد مطلب: 48537
1. دى 1400 - 8:15
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: استادیوم علیمرادیان برای بهره‌مندی بیشتر هیات‌های ورزشی به اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حمید سیفی با بیان اینکه برخی دنبال این هستند نگذارند استادیوم علیمرادیان به چرخه ورزش برگردد، اظهار کرد: برخی مصاحبه غیر واقعی به نقل از مدیر موسسه فرهنگی ورزشی علیمرادیان مبنی بر عدم تمایل آنان برای واگذاری استادیوم به حوزه اداره ورزش و جوانان منتشر کردند که با تکذیبیه مدیر موسسه روبرو شد.

وی با بیان اینکه نامه‌ای برای بازگشت این مکان به وزارت ورزش ارسال کرده‌ایم که از اداره ورزش نهاوند می‌خواهیم پیگیر آن باشند گفت: مهندس محمدحسین علیمرادیان حق بزرگی بر گردن شهرستان دارد و ما تا کنون نتوانسته‌ایم از ایشان به خوبی قدردانی کنیم، امیدوارم روزی شرایطی پیش آید که مراسمی در خور شان ایشان در نهاوند برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به برنامه های این اداره کل برای تکمیل طرح‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود اعتبارات در نظر است با تغییر کاربری دو زمین بلااستفاده را به فروش برسانیم و با پول آن که حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است بخش عمده‌ای ارز مشکلات ورزش استان و پروژه‌های ورزشی برطرف شود.

وی از فراهم آمدن زمینه لازم برای بیمه ورزشکاران خبر داد و گفت: طی مصوبه‌ای که با صندوق ورزشکاران داشتیم قرار است ورزشکاران ما با مراجعه به این صندوق خود را در برابر سوانح بیمه کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

سیفی در خصوص تجهیز فضاهای ورزشی گفت: مبلغ ۲ میلیارد تومان برای تجهیز اماکن ورزشی از جمله چمن استادیوم شهیدسلیمانیان  اختصاص یافته است.

وی در پایان از اداره ورزش نهاوند خواست به منظور توسعه ورزش همگانی بانوان تمام سالن‌های ورزشی شهرستان را از ساعت ۶ تا ۸ صبح در اختیار بانوان قرار دهند تا در آنجا ورزش همگانی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما