تازه های سایت

کد مطلب: 48395
17. آذر 1400 - 4:55
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: مبارزه با فساد یکی از محوری‌ترین شعارهای آیت‌الله رئیسی است که ما نیز در این راستا تلاش خواهیم کرد که ریشه‌های هر گونه فساد مالی و اداری در سطح شهرستان خشکیده شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه با فساد و ناکارآمدی یکی از امتیازات دولت سیزدهم است که همه باید تلاش خود را به کار بندند تا این شعار محوری عملی شده و آثار مثبت آن باعث احیای امید در جامعه شود.

وی تلاش و کار متراکم و خستگی‌ناپذیری را از ویژگی‌های رئیس‌جمهور عنوان کرد و افزود: رئیس جمهور طی مدت فعالیت خود نشان داده که برای خدمت به مردم دارای روحیه خستگی‌ناپذیری دارد لذا مدیران دستگاه‌های اداری باید با تمام توان تلاش خود را به کار بندند تا به مردم خدمت کنند.

سرپرست فرمانداری نهاوند اضافه کرد: مبارزه با فساد یکی از محوری‌ترین شعارهای آیت‌الله رئیسی است که ما نیز در این راستا تلاش خواهیم کرد که ریشه‌های هر گونه فساد مالی و اداری در سطح شهرستان خشکیده شود.

وی حاکمیت فضای وحدت و تلاش برای تداوم آن را نیاز مهم شهرستان برای غلبه بر مشکلات عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر فضای وحدت و همگرایی خوبی در سطح شهرستان حاکم است که این مساله می‌تواند زمینه‌ساز خوبی برای جبران عقب‌ماندگی‌ها باشد.

سلگی با بیان اینکه با توجه به فراهم آمدن شرایط جدید برای خدمت به مردم، قصور و کوتاهی هیچ مدیری در شهرستان پذیرفته شده نیست اظهار کرد: رسانه‌ها زبان گویای مردم برای بیان مشکلات هستند و باید دلسوزانه و در راستای اهداف نظام اسلامی مسائل و دغدغه‌های مردم را به مسئولین منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه ما نیز قول می دهیم مشکلات را پیگیری و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم افزود: همه وظیفه داریم با نیت خالص و با سعه صدر در راه اهداف نظام اسلامی و ایجاد نشاط در جامعه کوشش کرده و امید به آینده ای روشن را در نگاه مردم روشن کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما