تازه های سایت

کد مطلب: 48386
16. آذر 1400 - 8:33
نماینده نهاوند در پیامی به مناسبت روز دانشجو گفت: ۱۶ آذر نمایانگر روح استکبارستیزی،‌ استقلال‌خواهی، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی دانشجویان ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس در پیامی روز دانشجو را به همه دانشجویان نهاوند تبریک گفت.

در پیام نماینده مردم نهاوند آمده است: ۱۶ آذرماه روز دانشجو، روز اعلام اعتقاد و اعتماد به نسل جوان است که نقشی بی بدیل در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی دارند و برای اعتلای آگاهی و علم و معرفت عزم خود را جزم نموده اند.

به فرموده ی مقام معظم رهبری: «در محیط دانشگاه، محیط دانشجویی، نقد منصفانه و متقابلاً نقدپذیری متواضعانه، هر دو لازم است. جوان، آن هم دانشجو، در محیط علمی، باید ذهنش و زبانش باز باشد؛ نقد کند؛ البته منصفانه باشد. نقد را با عیب‏جویی و با عصبانیت و با بهانه‏ گیری، نباید اشتباه کرد؛ اما نقادی باید کرد. در عین حال، نقدپذیر هم باید بود. دیگران هم اگر از ما به عنوان دانشجو، به عنوان تشکل دانشجویی، نقد کردند، بپذیریم؛ یعنی تحمل کنیم...(در دیدار با دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد)

16 آذر سال 1332 نمایانگر روح استکبارستیزی،‌ استقلال‌خواهی، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی دانشجویان ایران در پرتو اسلام عزیز است.

اینجانب به نوبه خود این روز مهم را به تمام دانشجویان تلاشگر و متعهد کشورم تبریک عرض می کنم علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه شما