تازه های سایت

کد مطلب: 48383
16. آذر 1400 - 8:18
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي توسط يگان هاي اجرايي پليس نهاوند در يک هفته گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ احمد ساکی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پلیس شهرستان نهاوند با در نظر گرفتن اولویت های شاخص در حوزه انواع جرایم و آسیب های اجتماعی و با تدوین طرح جامع عملیاتی و انتظامی در این راستا در یک هفته گذشته با هدف افزایش آرامش خاطر شهروندان و به منظور پیشگیری از جرایم و برخورد قانونی با معدود هنجار شکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با بهره گیری از توان و ظرفیت پلیس های تخصصی در سطح شهرستان اجرا کرد.

وی افزود: در این طرح انتظامی همچون دیگر طرح های عملیاتی و اجرایی و مراحل قبلی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، موضوع اشرافیت اطلاعاتی و کشف علمی جرم با تکیه بر توان و ظرفیت های موجود در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ ساکی تصریح کرد: از مهمترین نتایج این طرح، می توان به کشف ۱۵ فقره انواع سرقت و ۶۱۶ گرم انواع مواد مخدر و توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۵ دستگاه خودروی متخلف و مزاحم اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان گفت: ۶۱ متهم در این طرح و در حوزه های مختلف جرم شامل ۶ سارق، ۴۵ معتاد متجاهر و ۱۰ نفر در خصوص سایر جرایم دستگیر و پرونده های قضائی جداگانه ای تشکیل و در حال رسیدگی می باشد.

دیدگاه شما