تازه های سایت

کد مطلب: 48358
13. آذر 1400 - 10:25
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه پرسپولیس برنده شهرآورد خواهد شد، گفت: شوت کریم باقری یکی از صحنه‌های ماندگار دربی است که در خاطره‌ها تا سالیان سال می‌ماند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهرآورد پایتخت همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. دیداری که حواس‌ میلیون‌ها هوادار دو تیم را به خود معطوف می‌کند.

تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز شنبه در هفته هستم لیگ برتر فوتبال در شرایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که پرسپولیس در حال حاضر در رده دوم لیگ و استقلال با یک امتیاز کمتر در رده پنجم جدول قرار دارد.

شهرآورد پیش رو موجب شد تا به سراغ یکی از بازیکنان اسبق سرخابی برویم. مهدی شیری که سابقه بازی در هر دو تیم را دارد اما همیشه خود را هوادار متعصب پرسپولیس می‌داند.

این پیشکسوت به مسائل مختلف در مورد شهرآورد تهران پاسخ داد که در ادامه از نظر شما نیز می‌گذرد آنچه در این گفت‌وگوی کوتاه گفتیم و شنیدیم.

به شهرآورد تهران رسیدیم. نظر شما در مورد این دیدار چیست؟ 

به طور حتم تقابل استقلال و پرسپولیس بازی حساسی برای هر دو تیم است و این دیدار از کل لیگ جدا است. فکر می‌کنم روز شنبه هواداران بازی جذابی را از سوی هر دو تیم شاهد باشند.

نتیجه بازی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

شک‌نکنید پرسپولیس برنده دربی است.

بیشتر بخوانید:

زمان برگزاری دربی ۹۷ تغییر کرد

خیلی قاطع در مورد پیروزی پرسپولیس صحبت کردید. چه عاملی باعث می‌شود انقدر مطمئن در مورد برتری پرسپولیس صحبت کنید؟

همه جوره از حریف سر هستیم. از نظر تجربه، شرایط تیمی، بازیکن، ذهنیت برتری طلبی، برتری نفری، کادر فنی با دانش و … . این عوامل ما را به موفقیت در این دیدار خوشبین می‌کند.

شما در استقلال هم سابقه بازی دارید، اما همیشه خود را یک پرسپولیسی عنوان کردید.

پرسپولیس تیمی است که از کودکی طرفدار آن‌بودم. حالا شرایط فوتبال به نحوی شد که دراوج‌جوانی تصمیمی بگیرم اما خوشحالم که در ادامه به پرسپولیس رفتم و چند سال برای تیم محبوبم بازی کردم.

بهترین‌خاطره شما از دربی چیست؟ 

آن دیداری که با شوت از راه دور آقا کریم در دقایق پایانی بازی را بردیم واقعا خاطره خوبی بود. آن گل ماندگار است و سالیان سال در ذهن‌ها می‌ماند. فکر می‌کنم یکی از صحنه‌های تاریخی دربی هم همان شوت باشد.

خاطره بدی هم دارید؟

زمان کرانچار من پنالتی زن اول تیم بودم اما متاسفانه در دربی پنالتی خراب کردم. البته خدا را شکر که عادل کلاه‌کج در ریباند توپ را تبدیل به گل کرد. همیشه به شوخی به او می‌گویم همان یک گل را هم از من داری. (باخنده)

در پایان حرفی دارید؟

امیدوارم هواداران روز شنبه اتفاقی رخ دهد که هواداران ما خوشحال باشند. با بازیکنان و مربیانی که داریم مطمئنا دربی را می‌بریم و برای دبل هت‌تریک هم گام برمی‌داریم. امسال هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما