تازه های سایت

کد مطلب: 48286
6. آذر 1400 - 20:01
در مراسم تشییع شهید رفیعی اعلام شد
درخواست شهروندان نهاوندی برای مقابله با مخلان امنیت
در مراسم تشییع پیکر شهید رفیعی مردم نهاوند از دستگاه های امنیتی و قوه قضائیه درخواست کردند با سوداگران مرگ و مخلان امنیت به شدت برخورد کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، پیکر شهید مهدی رفیعی امروز در میان حزن و اندوه خانواده و دوستان و مردم شهرستان نهاوند به خاک سپرده شد.

شهروندان نهاوندی در این مراسم از مسئولان دستگاه قضائی و امنیتی درخواست داشتند تا با عاملان این حادثه به شدت برخورد شود. پدر و مادر شهید رفیعی نیز فقط قصاص و به سزای عمل رساندن قاتل فرزندشان را از مسئولان شهرستان خواستار شدند.

این پدر و مادر داغدار که توان مصاحبه نداشتند اعلام کردند فقط درخواست برخورد شدید با عاملان شهادت فرزندمان را داریم.

حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند نیز در اسن خصوص گفت: متاسفانه یکی از مشکلات و چالش های شهرستان وجود اشرار و مواد فروشانی است که امنیت مردم را مختل کرده اند.

وی اظهار داشت: در بعضی از محلات شهر مردم از دست این افراد شرور و قاچاق فروش و زورگو و متجاوز به حقوق مردم امنیت ندارند.

امام جمعه نهاوند افزود: در برخورد با این معضلات اقداماتی شده ولی مطالبه مردم این است که دستگاه قضایی و امنیتی با این معضل جدی تر برخورد کنند.

وی در پایان گفت: تقاضا می کنم به این خواسته مردم توجه کنند و با اینگونه عوامل به شدت برخورد کنند.

سردار سلمان امیری فرمانده نیروی انتظامی استان همدان نیز در مراسم تشیع پیکر شهید مهدی رفیعی اظهار داشت : شهادت لیاقتی است گزینشی که خداوند برای بندگان خاصش اجابت می کند.

وی افزود : یقین بدانید انتقام خون همه شهدا بویژه شهید رفیعی را خواهیم گرفت و در مقابله با این افراد جدی هستیم.

امیری گفت : شهید رفیعی های بسیاری در استان و کشور هستند که در مقابله با اشرار و بر هم زنندگان نظم و قانون شکنان بویژه در حوزه سوداگران مرگ جان فشانی کرده اند.

وی تصریح کرد : هشدار می دهیم که انتقام خون آنها را خواهیم گرفت و به سزای اعمال خواهیم رساند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان داشت : از مردمان خوب شهرستان نهاوند و پدر و مادر این شهید و همه مردمانی که فرزندانی اینچنین تربیت کرده اند که در راه حفظ خاک و امنیت مردم جان فشانی می کنند سپاسگذاریم.

وی افزود : شهید مهدی رفیعی جوانی مومن بسیجی و هیاتی و ورزشکار بوده است که همه از او به نیکی یاد می کنند.

دیدگاه شما