تازه های سایت

کد مطلب: 48269
5. آذر 1400 - 1:29
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: پس از ۲۱ ماه تعطیلی استخرهای شنا در این شهرستان با رعایت پروتکل‌ها های بهداشتی احازه فعالیت دارند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  سلیمان جوانمردی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت و تأیید اداره کل ورزش و جوانان استان در تمامی شرایط رنگی کرونایی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام کامل واکسیناسیون متصدیان، کارکنان استخر و ناجیان غریق، بازگشایی و فعالیت استخرهای شنای بلامانع می باشد.

وی اظهار داشت: مدیران استخرهای شهرستان برای آغاز فعالیت در ابتدا هماهنگی لازم را با اداره ورزش و جوانان، شبکه بهداشت و درمان و هیئت نجات غریق و غواصی شهرستان را داشته باشند.

جوانمردی بیان کرد: افراد بالای ۱۲ سال صرفا با داشتن کارت واکسيناسيون حق ورود به استخرها را دارند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: استخرهای شنا مدت ۲۱ ماه است که به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل بوده و جز مشاغلی هستند که بیشترین آسیب را از کرونا دیده و متضرر شدند.   

وی در ادامه همچنین از تلاش ۵ ووشوکار نهاوندی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی خبر داد و گفت: در مراسمی با حضور امام جمعه شهرستان از این ورزشکاران و مربیان آنها تجلیل و قدردانی شد.

 جوانمردی با تشکر از زحمات احمد اسدی رئیس هیئت و مربی ووشو نهاوند، این هیئت را یکی از موفق ترین هیئت های شهرستان نهاوند برشمرد.

وی ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان کشور جهت اعزام به مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو چین که در سال ۲۰۲۲ برگزار می شود از ششم تا هشتم آذرماه سالجاری در جزیره قشم برگزار می شود و از ۷ ووشوکار تیم استان همدان ۵ ووشوکار را ورزشکاران نهاوندی تشکیل می دهند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به اینکه مربی تیم استان همدان در این رقابت ها بر عهده مربی نهاوند احمد اسدی است، افزود: در شهرستان نهاوند استعدادهای بسیار زیادی در ورزش ووشو وجود دارد.

جوانمردی گفت: علیرضا سوری، علی ظفری، فرود ظفری، امیر شاهمرادی و یاور سلگی ۵ ووشوکار نهاوندی عضو تیم استان می باشند که برای پوشیدن پیراهن تیم ملی تلاش می کنند.

وی در پایان اظهار داشت: تقدیر از این جوانان و ورزشکاران حداقل کاری است که برای آنها انجام می دهیم و انشاالله در فرصتی مناسب تجلیل ویژه ای از این جوانان شایسته به عمل خواهیم آورد.

دیدگاه شما