تازه های سایت

کد مطلب: 48193
28. آبان 1400 - 2:34
فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج امسال "بسیج پاره تن مردم" است؛ گفت: ۱۱۰ عنوان برنامه محوری در این هفته در سطح شهرستان نهاوند اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه و نهادی است که در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب حضوری پرافتخار داشته و خوش درخشیده است.

وی اظهار داشت: در طول سال های تشکیل بسیج همواره بسیج خلأها را پر کرده است و در طول دفاع مقدس نیز رشادت های بسیج کشور را نجات داد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: بعد از جنگ نیز در حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و در بحران ها مانند سیل و زلزله و کرونا بسیج حضور فعال و موثر داشته و دارد.

وی ادامه داد: بسیج ریشه در تفکر و فرهنگ عاشورا و دینی ما دارد و برکات این نهاد مقدس در طول این چند دهه بر همگان مشخص شده است.

مختاری گفت: امام راحل با دوراندیشی خاص خود نهاد بسیج را ایجاد کرد و این نهاد مردمی را لشکر مخلص خدا نامید که نشان دهنده اهمیت این نهاد مردمی است.

وی افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمود بسیج نیرویی کارآمد برای همه عرصه های انقلاب است و همه جا حضور دارد و مجموعه ای از پاکترین و آماده به کارترین جوان ها است که به کمک مردم می آید.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج در تمام پایگاه ها و حوزه ها اجرا می شود و ۱۱۰ عنوان برنامه محوری را در این هفته در شهرستان خواهیم داشت.

مختاری گفت: شعار هفته بسیج امسال "بسیج پاره تن مردم" است و در این هفته برنامه هایی با محوریت خدمت رسانی به مردم اجرا می شود.

وی بیان داشت: رزمایش جهادگران و اعزام گروه های جهادی در این هفته انجام می شود و ۴ پروژه خانه عالم و ۶ طرح آبرسانی افتتاح  می شود و زنگ بسیج، نذر خون و رزمایش کمک مومنانه، اعزام گروه جهادی پزشکان به مناطق محروم و‌ میز خدمت و میز مشاوره در مساجد و در مصلی نماز جمعه از دیگر برنامه ها است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: دیدار با امام جمعه، همایش روحانیون بسیجی در حوزه علمیه و برگزاری نشست های بصیرتی و ۴ یادواره شهدا در  این هفته برنامه ریزی شده است.

مختاری عنوان کرد: رزمایش اقتدار بسیجیان و تجمع بزرگ بسیجیان در سالروز تشکیل سازمان بسیج در ۵ آذر در مصلی شهر برنامه ریزی شده است.

وی همچنین گفت: حدود ۵۲۰ نفر از بسیجیان همچنان در طرح شهید سلیمانی مشغول به فعالیت هستند و در پایگاه های تزریق واکسن کار می کنند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: بیش از ۳ هزار دز واکسن در مرکز واکسیناسیون شهید سلگی سپاه نهاوند تزریق شده است و این روند ادامه دارد.

وی به کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۳ هزار بسته معیشتی در چندین مرحله در شهرستان بین‌ نیازمندان توزیع شده است.

مختاری ادامه داد: طی ۲ سال گذشته ۲۵۰۰ شغل توسط سپاه شهرستان ایجاد شده که در بخش مشاغل خانگی و کوچک روستایی بوده است.

وی در پایان به افتتاح چند طرح اشاره کرد و گفت: اقدامات عمرانی و محرومیت زدایی در مناطق مختلف نهاوند در حال اجرا است و در این هفته چندین طرح خدماتی افتتاح می شود.

دیدگاه شما