تازه های سایت

کد مطلب: 48147
24. آبان 1400 - 7:59
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: ورزشکاران به ویژه جامعه کشتی، باید افراد خاطی و ورزشکارنما را از محیط‌های ورزشی طرد کنند و با مربیان هنجار شکن کشتی نهاوند به شدت برخورد می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عباس آزادبخت در جلسه بررسی موانع و مشکلات کشتی شهرستان نهاوند با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا در سالن‌های ورزشی اظهار کرد: انتظار این است مربیان و مدیران باشگاه‌ها تمامی پروتکل‌های بهداشتی را به صورت دقیق و منظم رعایت کنند تا ورزشکاران بتوانند در فضایی بهداشتی و سالم به فعالیت ادامه دهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند اضافه کرد: هیچ ناهنجاری و بد اخلاقی را از جامعه مربیان نمی‌پذیریم و با مربیان هنجار شکن به شدت برخورد خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند ادامه داد: دادستان بنابراین نیاز است اداره ورزش و هیأت‌های ورزشی در این حوزه نظارت جدی و بیشتری داشته باشند تا خانواده‌ها با اطمینان فرزندان خود را به سمت ورزش سوق دهند.

آزاد بخت اضافه کرد: مربیان و ورزشکاران کشتی مکلف هستند تا از آئین نامه و بخشنامه‌های هیئات و اداره ورزش تمکین و پیروی کنند و دستگاه قضائی شهرستان نیز آمادگی حمایت از جامعه ورزش شهرستان را دارد و با هرگونه هنجارشکنی و بی نظمی در سالن‌های ورزشی برخورد قاطع می‌کند.

وی به سرپرست اداره ورزش و جوانان گفت: طبق ماده‌های قانونی اگر ناهنجاریهای و بی اخلاقی‌های ورزش شهرستان به دستگاه قضا اعلام نشود علیه دستگاه ورزش توسط دادستانی اعلام جرم خواهد شد.

آزاد بخت در ادامه گفت : مربیان و ورزشکاران کشتی مکلف هستند تا از آئین نامه و بخشنامه های هیئات و اداره ورزش تمکین و پیروی کنند و دستگاه قضایی شهرستان نیز آمادگی حمایت از جامعه ورزش شهرستان را دارد و با هرگونه هنجارشکنی و بی نظمی در سالن های ورزشی برخورد قاطع می کند.

وی به نقش موثر هیات ورزشی و مربیان در نظارت بر ورزشکاران در مقابله با آسیب‌ها و تهدیدهای موجود اشاره کرد و اظهار داشت : شهرستان نهاوند دارای پیشینه تاریخی و ظرفیت های بالقوه ای است که در حوزه ورزش می توان به قهرمانان ملی و بین المللی زیادی اشاره کرد ، بنابراین نیاز است اداره ورزش و هیأت های ورزشی در این حوزه نظارت جدی و بیشتری داشته باشند تا خانواده ها با اطمینان فرزندان خود را به سمت ورزش سوق دهند.

دیدگاه شما