تازه های سایت

کد مطلب: 48143
24. آبان 1400 - 7:51
کارشناس مرکز هواشناسی استان همدان از موج جدید بارش به صورت برف و باران در اواسط هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، روح اله زاهدی اظهار کرد: انتظار بارش برف و باران را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه داریم و که پیش بینی می‌شود از روز پنج شنبه آسمان همدان صاف و گاهی اوقات با ابرناکی‌هایی همراه است.

وی با اشاره به تداوم سرما، در روزهای پیش رو ادامه داد: در شبانه روز گذشته، همدان با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین دما و با هفت درجه سانتیگراد  بالای صفر، گرمترین دمای خود را تجربه کرده است.

این کارشناس هواشناسی به کمینه وبیشینه دما در شبانه روز گذشته در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: قهاوند با منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین شهرستان،  نهاوند و اسدآباد با 11 درجه سانتیگراد گرمترین شهرستان گزارش شده است.

زاهدی همچنین از کیفیت هوای استان صحبت کرد وادامه داد: از نظر شاخص‌های آلایندگی با توجه به ناپایداری‌هایی که داشتیم شرایط قابل قبولی داریم و پدیده مه را در این هفته شاهد هستیم.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: با توجه به نمودارها و آمار هواشناسی استان،  می‌توان گفت سامانه بارشی دیگری در اواخر هفته بعد شاهد هستیم و البته هنوز به طور قطعی نمی‌توان امید به بارش داشت و هر تغییر جوی ممکن است.

انتهای پیام

دیدگاه شما