تازه های سایت

کد مطلب: 48121
22. آبان 1400 - 8:01
رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند از تزریق بیش از ۲۰۳ هزار دز واکسن کرونا در مجموع نوبت اول و دوم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی احسان خیشوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: کار تزریق واکسن کرونا در شهرستان ادامه دارد و شهروندان با واکسیناسیون می توانند از این وضعیت عبور کنند.

وی اظهار داشت: برای گروه های هدف تزریق واکسن کرونا در مراکز تجمیعی، خودرویی و مراکز جامع سلامت ادامه دارد و تزریق واکسن کرونا برای دانش اموزان نیز در حال انجام است.

رئيس مرکز بهداشت نهاوند افزود: هم اکنون در شهرستان واکسن های دز اول و دوم برای شهروندان و دز سوم برای افراد ۶۰ سال به بالا که ۴ ماه از دز دوم آنها گذشته است، تزریق می شود.

وی ادامه داد: از ابتدای شروع واکسیناسیون کرونا تاکنون بیش از ۲۰۳ هزار و ۲۲۸ دز واکسن جهت افراد گروه های هدف تزریق شده و این روند همچنان ادامه دارد.

خیشوند بیان کرد: تا امروز تعداد ۱۱۵ هزار و ۲۱۲ دز واکسن در نوبت اول و ۸۷ هزار دز واکسن در نوبت دوم تزریق شده است.

رئيس مرکز بهداشت نهاوند گفت: برای دانش آموزان شهرستان نیز ۱۳۶۴۲ نفر دز اول که معاول ۸۷ درصد و ۷۸۸۵ نفر هر دو دز را تزریق کردند که معادل ۵۰ درصد است.

خیشوند افزود: یکی از مهمترین راههای مقابله با این ویروس تزریق واکسن کرونا است و همه باید در این امر مشارکت کنند.

وی بیان داشت: از کلیه شهروندانی که تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده اند درخواست می شود با مراجعه به پایگاه های تجمیعی و مراکز خدمات جامع سلامت نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: به هیچ عنوان نباید ساده انگاری شود چون شرایط شکننده است و باید علاوه بر واکسن همچنان پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک رعایت شود.

شهرستان نهاوند در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

دیدگاه شما