تازه های سایت

کد مطلب: 48090
19. آبان 1400 - 8:18
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت ۶ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به سه هزار و ۶۷ مورد رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر «محمد طاهری»  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۱۸۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۰ هزار و ۳۸۶ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۷ هزار و ۵۱۴ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۷۸۱ نفر بود که ۷۴ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۵ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۹۱، بهار یک هزار و ۵۲۹، تویسرکان یک هزار و ۵۴۲، رزن یک هزار و ۲۱۵، درگزین ۴۰۴، فامنین ۴۰۷ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۰۱ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۶۷۸ نفر در ملایر، چهار هزار و ۵۶ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۸۰۹ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، از نظر رنگ بندی، هم اینک شهرستان های اسدآباد، ملایر، فامنین و کبودراهنگ در وضعیت زرد و ۶ شهرستان مابقی نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

دیدگاه شما