تازه های سایت

کد مطلب: 48079
18. آبان 1400 - 8:41
مدیر آموزش و پرورش نهاوند از تهیه و اهدای ۵ دستگاه گوشی هوشمند توسط خیرین برای دانش آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد حسین دارایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: توسط خیرین فرهنگی و خیرینی از سایر اقشار جامعه برای ۴ نفر از دانش‌آموزان فاقد گوشی مدارس ابتدایی زنده‌ یاد علیرضا تجدد و سلمان فارسی گوشی هوشمند تهیه شد.

وی اظهار داشت: با همت این خیرین و به منظور جلوگیری از عقب‌افتادگی تحصیلی دانش آموزان و بهره‌مندی از آموزش های شبکه شاد، ۲ دستگاه گوشی هوشمند تهیه و به دانش آموزان فاقد گوشی آموزشگاه زنده‌یاد علیرضا تجدد اهدا شد.

دارایی افزود: همچنین ۲ دستگاه گوشی هوشمند دیگر نیز تهیه و به دانش آموزان فاقد گوشی آموزشگاه ابتدایی سلمان فارسی اهدا شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این گوشی های هوشمند بالغ بر ۹۰ میلیون ریال می باشد از خیرین نیک‌اندیش دعوت نمود در این امر خداپسندانه شرکت نمایند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند همچنین از اهدای یک دستگاه گوشی هوشمند به دانش‌آموز فاقد گوشی دبیرستان صدیقه کبری(س) نهاوند خبر داد.

وی بیان کرد: در ادامه‌ی کمک های مؤمنانه‌ی خیّرین گرانقدر به منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان فاقد گوشی از آموزش‌های مجازی شبکه شاد، اعضای خیّر انجمن اولیای دبیرستان صدیقه کبری(س)، یک دستگاه گوشی هوشمند برای دانش‌آموز فاقد گوشی این آموزشگاه تهیه و به وی اهدا کردند.

دارایی ارزش ریالی این گوشی هوشمند را بیش از 35 میلیون ریال عنوان کرد و ضمن تشکر و قدردانی از تمامی خیرین که در امر تهیه‌ی امکانات سخت‌افزاری برای دانش‌آموزان کم‌ برخوردار مشارکت می‌نمایند؛ از سایر خیرین دعوت کرد در این امر خیرخواهانه مشارکت نمایند.

 از ابتدای شیوع ویروس کرونا و انتقال آموزش ها به شبکه شاد، تاکنون فرهنگیان و خیّرین گرانقدر در قالب طرح های مختلف با اهدای تبلت و گوشی هوشمند، نقش به‌سزایی در بهره‌‌مندی دانش‌آموزان کم‌برخوردار از آموزش های مجازی داشته اند.

دیدگاه شما