تازه های سایت

کد مطلب: 48068
17. آبان 1400 - 8:10
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در مسابقات انتخابی استان در رشته های ووشو و دو ومیدانی دختران نهاوندی خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تیم سه نفره دو ومیدانی دختران نونهال نهاوند برای اولین بار در تاریخ دوومیدانی نهاوند به مسابقات انتخابی استان که در شهر همدان برگزار می شد اعزام شدند.

وی افزود: تاکنون در رده های سنی پایه هیچ دونده خانمی به مسابقات استانی اعزام نشده است و این اتفاق برای اولین بار اتفاق افتاد.

جوانمردی افزود: این دختران حدود ۴ ماه است که به صورت حرفه ای زیر نظر مربیان شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده اند و پیشرفت خوبی داشته اند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: در این رقابت ها ساناز درویشی در ماده ۱۰۰ متر، ستایش قپانوری در ماده ۲۰۰ متر و معصومه خزایی در ماده ۴۰۰ متر با مربیگری خانم دکامی موفق شدند با درخشش خود ضمن کسب رکورد حد نصاب، جهت اعزام به مسابقات کشوری انتخاب شوند.

وی گفت: دو و میدانی یکی از ورزشهای پر استعداد در دو بخش آقایان و بانوان در نهاوند است و این موفقیت را مرهون زحمات و تلاش های هیئت دو ومیدانی نهاوند و آقایان محمد خزایی و کرم سهرابی و مربی ارزنده بانوان خانم دکامی می دانیم و موفقیت کسب شده را به جامعه ورزشی شهرستان تبریک می گوییم.

جوانمردی همچنین از درخشش ووشوکاران دختر نهاوندى در مسابقات انتخابى استان همدان خبر داد و عنوان کرد: تيم ۴ نفره ووشو دختران نهاوند با مربيگرى خانم سميه دارايى در مسابقات انتخابى استان همدان در رده سنى بزرگسالان  شرکت کرد و خوش درخشید.

 وی ادامه داد: شهرستان نهاوند دارای استعدادهای بسیار خوبی در ووشو است و در این دوره از مسابقات هم تیم نهاوند موفق به  كسب دو مقام اول و دو مقام دوم شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در این رقابت ها خانم ها راحله سياوشى و مینا احمدوند مقام اول و هستی كيانى و نرجس دارايى مقام دوم را کسب کردند.

وی بیان داشت: همچنین راحله سیاوشی و مینا احمدوند نفرات اول اوزان خود به مسابقات انتخابی تیم ملی که دهم آذرماه در قشم برگزار می شود اعزام خواهند شد.

دیدگاه شما