تازه های سایت

کد مطلب: 4795
30. آبان 1391 - 7:11
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل ازایرنا: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم اشغالگر قدس از حیث نظامی و سیاسی نسبت به چهار سال گذشته ضعیف تر شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس

رژیم اشغالگر قدس از حیث نظامی و سیاسی در موضع ضعف قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل ازایرنا: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم اشغالگر قدس از حیث نظامی و سیاسی نسبت به چهار سال گذشته ضعیف تر شده است.

ˈمهدی سنایی افزود: حمله رژیم تا بن دندان مسلح به نوار غزه و فاجعه غیر انسانی که هم اینک بشریت در حال مشاهده آن هستند نشان دهنده ماهیت رژیم صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: حمایت برخی از کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر این جنایات به جای جلوگیری از این حملات و هشدار برای ممانعت از هجوم به نوار غزه اقدام به محکوم کردن حماس می کنند و به حمایت بی قید و شرط از رژیم صهیونیستی می پردازند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: این امر بیانگر این است که دولتمردان آمریکا و متحدانش منافعی را برای خود ترسیم کردند که در این چارچوب و بدون توجه به حق و عدالت اظهار نظر و موضعگیری می کنند.

وی با تاکید بر ضرورت وحدت دولت های و ملت های مسلمان عنوان کرد: کشورهای اسلامی در آینده نزدیک می دانند که در تعارض بین منافع جهان اسلام ، غرب همواره از رژیم صهیونیستی حمایت کرده است بنابراین کشورهای اسلامی موظف به اتخاذ سیاست واحد، پرهیز از تفرقه هستند.

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت های غربیبه ویژه سران استکبار جهانی طی دهه ها و سده های گذشته از اهرم تفرقه بین مسلمانان به بهترین نحو بهره گرفته اند.

سنایی خواستار تشکیل نشست فوری در سازمان کنفرانس اسلامی یا یک اجلاس فوق العاده برای بررسی موضوع حمله رژیم صهیونیستی به غزه، ابراز همدردی با مردم این منطقه ، بررسی نحوه کمک به مردم غزه شد.

وی تاکید کرد: کشورهای بزرگ منطقه از جمله ایران اسلامی ، عربستان، ترکیه و مصر نیز باید رایزنی های در این زمینه انجام داده و حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی را متوقف کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تداوم حملات به غزه بر حق بودن مقاومت و رویکرد مقابله با رژیم صهیونیستی را به نمایش می گذارد.

وی یادآوری کرد: بیداری اسلامی و حضور دولتمردانی در راس کشور مصر و تونس که نه تنها متحد رژیم نبوده بلکه نخست وزیران آنها به غزه سفر کرده و با مردم این منطقه ابراز همدردی کردند نشان از ضعف سیاسی رژیم صهیونیستی است.

سنایی با ذکر رژیم صهیونیستی از حیث نظامی نیز در موضع ضعف قرار گرفته است گفت: اهرم های نظامی مقاومت نسبت به چهار سال گذشته قابل مقایسه نیست.

وی اضافه کرد: تجهیزات نظامی مقاومت در دل صهیونیست ها رعب و وحشت ایجاد کرده و مقاومت به راحتی می تواند حریم گنبد طلایی را در هم شکند.

دیدگاه شما