تازه های سایت

کد مطلب: 47856
26. مهر 1400 - 8:51
فرماندار نهاوند گفت: جهت تسریع در پرداخت تسهیلات همه دستگاه‌ها و بانک‌ها باید همکاری کنند تا پرداختی ها زودتر انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جلسه کارگروه اشتغال، سرمایه گذاری و ستاد تسهیل طرح‌های شهرستان نهاوند به ریاست فرماندار و با حضور معاون امور عمران و برنامه‌ریزی، روسای بانک‌های عامل و مدیران ادارات ذیربط در فرمانداری نهاوند برگزار شد.

این جلسه با اولویت بررسی اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد و نحوه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویان ادارات بهزیستی و کمیته امداد برگزار شد.

ناصری فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: جهت تسریع در کارها مدیران بانک‌ها در جلسات اشتغال شخصا شرکت کنند و جلسات به جهت ضایع نشدن حق شهرستان به صورت هفتگی برگزار شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در حوزه کمیته امداد امام خمینی ( ره) و بهزیستی جذب اعتبارات باعث اشتغالزایی صددرصدی می‌شود، بانک‌ها در این راستا نهایت همکاری را داشته باشند.

فرماندار نهاوند افزود: جهت تسریع در پرداخت تسهیلات همه دستگاه‌ها و بانک‌ها باید همکاری کنند تا پرداختی ها هرچه سریعتر انجام شود.

وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت پیگیری امور جامعه هدف خود و تسریع در کارها و جذب صد درصدی اعتبارات را در دستور کار خود قرار دهد.

ناصری گفت: اداره بهزیستی نیز در راستای پیگیری امور ستاد تسهیل نتیجه مطلوب داشته ولی جذب اعتبار صد درصدی جامعه هدف باید اولویت این اداره باشد.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع مدیران دستگا‌ه ها در صورت نیاز شخصا جهت پیگیری امور در شعب بانک‌ها حضور پیدا کنند و هر اقدامی که نیاز است را انجام دهند.

دیدگاه شما