تازه های سایت

کد مطلب: 47821
23. مهر 1400 - 14:31
۸۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر دارای رتبه‌ ملی، بین‌المللی، هنرمندان شاخص تئاتر، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، قرآن، موسیقی، عکاسی، فیلم و برگزیدگان در رسانه‌های همدان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراسم تجلیل از اصحاب فرهنگ و هنر خبرنگاران استان با حضور مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان، معاونین این اداره، نماینده مردم نهاوند در مجلس، برگزیدگان جشنواره‌های فرهنگی و هنری در سطوح بین‌المللی، کشوری و استانی در مجموعه سیاحتی سراب فارسبان نهاوند برگزار شد.

در این آیین از ۸۰ نفر از دارندگان رتبه‌های ملی، بین‌المللی و هنرمندان شاخص در رشته تئاتر، هنرهای تجسمی و خوشنویسی، قرآن، موسیقی، عکاسی، فیلم و همچنین بسیج هنرمندان و برگزیدگان رسانه‌های استان با لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این آئین با اشاره به جایگاه اصحاب هنر و رسانه در توسعه کشور گفت: جایگاه هنرمندان و خبرنگاران بسیار والاست زیرا بخشی عظیمی از توسعه توسط اصحاب فرهنگ و هنر صورت می‌گیرد.

احمد رضا احسانی با اشاره به سیاست‌های جدید وزارت ارشاد در حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و رفع مشکلات آنان افزود: امیدواریم در زمان بسیار نزدیک با حل مشکلات نشاط و امید در جامعه هنری ما تقویت شود که قطعا اثر آن را در فضای عمومی کشور هم شاهد خواهیم بود.

وی با تقدیر از هنرمندان و اصحاب رسانه استان گفت: خوشبختانه اصحاب فرهنگ و هنر استان با ارائه آثار خود در جشنواره‌های مختلف درخشش خوبی داشتند و توانستند در سطح ملی و بین‌الملل فرهنگ و  هنر استان را به خوبی معرفی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تقدیر از مدیر ارشاد نهاوند در برپایی این مراسم گفت: خوشبختانه هنرمندان و مجموعه اهالی فرهنگ و رسانه نهاوند از جمله فعالان این عرصه در استان هستند که جا دارد از مدیر و کارکنان این اداره در برپایی مراسم تشکر کنم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه افتخار استان هستند زیرا با آثار خود زمینه نشاط و پویایی و آگاهی را که لازمه یک جامعه سالم و رسیدن به ‌توسعه است را فراهم می‌آورند.

علیرضا شهبازی با بیان اینکه با فراهم آمدن شرایط جدید در فضای فرهنگی کشور به ویژه در عرصه فرهنگ و هنر گفت: خوشبختانه در دولت جدید فردی فرهیخته و با فرهنگ در صدر وزارت ارشاد قرار گرفتند که مجلس با رای اعتماد این فرصت را فراهم اورد تا با همکاری اصحاب فرهنگ و هنر شاهد تحول اساسی در این زمینه باشیم.

وی گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز از مدیران موفق همدان هستند و برنامه‌های خوبی برای ارتقای فرهنگ و هنر فراهم کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما