تازه های سایت

کد مطلب: 47812
22. مهر 1400 - 8:30
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از تزریق یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۵۰ دز واکسن کرونا در همدان تا ۱۹ مهرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد خزائی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در استان اظهار کرد: تا ۱۹ مهرماه امسال یک میلیون و ۱۸ هزار و ۷۸۸ دز در نوبت اول و ۴۳۰ هزار و ۷۶۲ دز در نوبت دوم واکسن کرونا در استان تزریق شده که در مجموع یک میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۵۰ دز است.

وی بیان کرد: سهم دانشگاه علوم پزشکی استان در تزریق واکسن کرونا ۹۵۵ هزار و ۸۵۴ دز در نوبت اول و ۴۰۶ هزار و ۳۲۰ دز نیز در نوبت دوم و در مجموع یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۱۷۴ دز بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به تزریق ۴۱۴ هزار و ۹۴ دز در نوبت اول و ۱۶۸ هزار و ۱۷ دز نوبت دوم و در مجموع ۵۸۲ هزار و ۱۱۱ دز در شهرستان همدان خاطرنشان کرد: در اسدآباد ۶۲ هزار و ۹۳۴ دز در نوبت اول و ۲۴هزار و ۴۴۲ دز نوبت دوم و در مجموع ۸۷ هزار و ۳۷۶ دز تزریق شده است.

وی با اشاره به اینکه در نهاوند ۱۰۰ هزار و ۱۴۸ دز نوبت اول و ۴۴ هزار و ۳۵۸ دز نوبت دوم و در مجموع ۱۴۴ هزار و ۵۰۶ دز واکسن کرونا تزریق شده است گفت: در شهرستان ملایر این میزان در نوبت اول ۱۵۴ هزار و ۸۹۵ دز، ۷۵ هزار و۶۰۵ دز نوبت دوم بوده که در مجموع به  ۲۳۰ هزار و ۵۰۰ دز می‌رسد.

خزائی با بیان اینکه ۶۷ هزار و ۱۶۵ دز در نوبت اول و ۲۵ هزار و ۸۸ دز نوبت دوم و  ۹۲هزار و ۲۵۳ دز در مجموع واکسن کرونا در کبودراهنگ تزریق شده است افزود: در شهرستان فامنین این میزان  ۲۱ هزار و ۵۱۱ دز در نوبت اول، ۹ هزار و ۳۱۵ دز نوبت دوم و ۳۰ هزار و ۸۲۶ دز در مجموع بوده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان درگزین ۲۶ هزار و ۲۹۳ دز در نوبت اول، ۱۱ هزار و ۱۵۹ دز در نوبت دوم و۳۷ هزار و ۴۵۲ دز درمجموع واکسن کرونا تزریق شده است افزود: در شهرستان رزن این میزان ۴۴ هزار و ۵۴۹ دز در نوبت اول، ۱۷ هزار و ۸۶۵ دز در نوبت دوم و ۶۲ هزار و ۴۱۴ دز در مجموع بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه در تویسرکان ۵۹ هزار و ۵۸۲ دز در نوبت اول ، ۲۸ هزار و ۵۶۹ دز نوبت دوم و در مجموع ۸۸ هزار و ۱۵۱ دز واکسن کرونا تزریق شده است عنوان کرد: سهم شهرستان بهار ۶۷ هزار و ۶۱۷ دز نوبت اول، ۲۶ هزار و ۳۴۴دز نوبت دوم و در مجموع ۹۳ هزار و ۹۶۱ دز بوده است.

وی با تاکید به اینکه آمار تزریق روزانه استان در دز اول ۱۲ هزار و ۹۸۸ دز و در نوبت دوم ۸ هزار و ۴۴۵ دز است گفت: مجموع تزریق روزانه استان ۲۱ هزار و ۴۳۳ دز بوده است.

خزائی تعداد واکسن های توزیعی را یک میلیون و ۶۳۳ هزار و ۲۷۶ دز دانست و افزود: یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۱۷۴ دز میزان مصرفی واکسن‌های توزیعی است که ۲۷۱ هزار و ۱۰۲ دز نیز باقی مانده است.

وی بیشترین میزان واکسن تزریق شده را سینوفارم با یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۱۷ دز عنوان کرد و افزود: اسپوتنیک، آسترازنکا، بهارات، کووایران برکت و سوبرانا ۲ به ترتیب دیگر واکسن‌های تزریقی در استان هستند.

دیدگاه شما