تازه های سایت

کد مطلب: 47739
15. مهر 1400 - 15:30
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با تخصیص ۵۰ میلیارد تومان به پروژه محور ارتباطی نهاوند به آورزمان و ملایر عملیات اجرایی این پروژه در سال جاری تداوم خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی اظهار کرد: با تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی به پروژه محور ارتباطی نهاوند به آورزمان و ملایر عملیات اجرایی در سال جاری تداوم خواهد یافت.

وی گفت: با توجه به اینکه این پروژه نزدیک به دو سال بود به علت مشکلات اعتباری راکد مانده بود با اختصاص اعتبار جدید مجددا فعال خواهد شد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه این راه یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند است با پیگیریهای صورت گرفته در سال جاری ۵۰ میلیارد تومان برای ادامه آن تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ میلیارد تومان این اعتبار از محل اعتبارات استانی سال ۱۴۰۰ و مابقی نیز از محل اوراق قرضه اسلامی تامین شده است تأکید کرد: مردم نهاوند سالهاست که منتظر تکمیل این جاده مهم هستند.

شهبازی اظهار کرد: از مسئولین امر انتظار می‌رود تا تکمیل طرح اعتبارات مورد نیاز را تامین کنند که بنده هم در این زمینه نهایت همکاری را با مسئولین استانی خواهم داشت.

وی در خصوص آخرین وضعیت محور نهاوند به کرمانشاه نیز گفت: بعد از پیگیری اجرای طرح دوبانده شدن جاده نهاوند تا دو راهی کرمانشاه ۱۲۰ میلیارد تومان از طریق ماده ۵۶ توسط بانک سپه، ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ وزارت راه و ۴۰ میلیارد تومان نیز از محل اوراق قرضه اسلامی تخصیص یافت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما