تازه های سایت

کد مطلب: 47644
7. مهر 1400 - 8:31
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند از درخشش کاراته‌کاران و جودوکاران شهرستان نهاوند در مسابقات کشوری و استانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در گفت‌وگو با خبرنگاران از حضور تیم دوچرخه‌سواری شهرستان نهاوند در لیگ کشوری خبر داد.

وی اظهار داشت: اولین مرحله لیگ برتر دوچرخه‌سواری در رشته جاده آقایان با حضور تیم دوچرخه‌سواری شهرستان نهاوند از فردا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اصفهان شهرستان مبارکه با حضور ۱۲ تیم به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: دوچرخه‌سواری نهاوند دارای استعدادهای بسیار خوبی است که بهنام آرین ورزشکار شهرستان دارای چندین مدال آسیایی و بین‌المللی است.

وی در ادامه از کسب ۴ مدال رنگارنگ توسط کاراته‌کاران نهاوندی در مسابقات استانی خبر داد و گفت: در مسابقه قهرمانی کاراته استان همدان که در شهر مریانج برگزار شد ورزشکاران نهاوندی خوش درخشیدند.

جوانمردی اظهار داشت: در این رقابت‌ها آقایان امیررضا سلگی نفر اول و مدال طلا، نیما خسروی مقام دوم و مدال نقره، امید رضا ساکی و امیرحسین جلالوند مقام سوم و مدال برنز را کسب کردند.

وی همچنین از کسب ۵ مدال طلا توسط جودوکاران نهاوندی خبر داد و افزود: مسابقات جودو بانوان انتخابی استان در رده سنی نوجوانان و جوانان در شهر همدان برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در این تیم در رده نوجوانان آتنا بحیرایی و هانیه جلالوند و در رده جوانان ترانه عمرانی، شیرین کولیوند و فاطمه زمانیان از نهاوند مقام اول این مسابقات را کسب کردند.

جوانمردی بیان داشت: در ضمن نفرات اول برای مسابقات کشوری انتخاب شدند و خانم مژگان کولیوند از نهاوند به‌عنوان سرمربی تیم و فاطمه متین نیز به‌عنوان سرپرست تیم استان همدان در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی که ۱۷ مهرماه در تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

دیدگاه شما