تازه های سایت

کد مطلب: 47544
29. شهريور 1400 - 8:02
رئیس اداره حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: محورهای اصلی نهاوند با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان لکه‌گیری و روکش آسفالت شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، وحید صفدری اظهار کرد: محورهای اصلی نهاوند شامل محور نهاوند به کرمانشاه و نهاوند به بروجرد در سال جاری با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان از محل منابع استانی لکه گیری و روکش شدند.

وی افزود: علاوه بر این دو محور اصلی راه روستایی چقاصراحی به زرین باغ در بخش خزل این شهرستان نیز مرمت و لکه گیری شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت:گرمای هوا در نهاوند باعث ایجاد موج در رویه آسفالتی راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان شد که با اصلاح و لکه گیری آن این موج‌ها برطرف شد.

وی افزود: عملیات راهداری با استفاده  دستگاه‌های آسفالت تراش و ماشین‌آلات لازم و حضور راهداران در محورهای مد نظر انجام و نقایص بر طرف و اصلاح شد.

وی به بهسازی راه‌های روستایی نهاوند اشاره کرد و افزود: لکه‌گیری و روکش آسفالت محور نهاوند به گیان با ۱۴ میلیارد ریال، بهسازی و انجام عملیات خاکبرداری محور روستایی پنبه حیدر به طول یک و نیم کیلومتر، بهینه‌سازی راه روستایی هادی‌آباد به رزینی به طول ۲ کیلومترو تعریض و بهسازی راه روستایی زرامین به طول دو کیلومتر از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به عملیات حمل کالا از نهاوند به سایر مناطق کشور گفت: طی یک سال گذشته بیش از یک و نیم میلیون تن انواع کالا از مبدا شهرستان نهاوند به سایر مقاصد کشور ارسال شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما