تازه های سایت

کد مطلب: 47515
27. شهريور 1400 - 8:20
پنجمین شب از ویژه برنامه شب‌های شیدایی و کنگره ۸ هزار شهید استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، به همت بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند و گروه جهادی شهید «محسن امیدی» در نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  پنجمین شب از ویژه برنامه شب‌های شیدایی و کنگره ۸ هزار شهید استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، به همت بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند و گروه جهادی شهید «محسن امیدی» با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و با روایتگری حاج حسین کاجی در گلزار شهدای شهرستان نهاوند برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال پرشور و چند صد نفری مردم نهاوند و حضور مسئولین استانی و شهرستانی در گلزار شهدا نهاوند و سخنرانی حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان ، اجرای گروه سرود جواد الائمه شروع شد سپس با حضور روایتگر برجسته کشور حاج حسین کاجی ضمن اشاره به سیره و خاطرات شهدا ، فضایی نورانی و معطر به عطر شهدا در شهرستان ایجاد گردید. در پایان مراسم با حضور مداح برجسته جواد برزگر مراسم عزاداری اهل بیت برگزار شد.

شایان ذکر است ویژه برنامه شب های شیدایی ایده نو در زمینه کارهای فرهنگیست که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با توجه به کمرنگ شدن اردوهای راهیان نور ، به همت بسیج دانشجویی نهاوند اجرا می گردد و مورد استقبال مردم نهاوند قرار گرفته است.

این ویژه برنامه با پوشش کامل صدا و سیما همراه بوده و طی روز های آتی از شبکه استانی همدان پخش خواهد گردید.

 

دیدگاه شما