تازه های سایت

کد مطلب: 47467
23. شهريور 1400 - 8:18
رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: شیفت عصر پایگاه تجمیعی شماره یک واکسیناسیون کرونا، واقع در بخشداری قدیم نهاوند در جهت تسریع در تزریق واکسن راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی احسان خویشوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: به منظور رفاه حال همشهریان محترم خصوصا کارمندان ،پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره یک (بخشداری سابق) از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸عصر به صورت یکسره آماده خدمت رسانی و تزریق واکسن کرونا می باشد.

وی اظهار داشت: هم اکنون در ۳ مرکز ثابت و خودرویی در شهر نهاوند و بیش از ۱۵ مرکز جامع سلامت در کل شهرستان کار تزریق واکسن ادامه دارد.

خیشوند افزود: تا رسیدن به پوشش ۷۵ درصدی کل جمعیت کشور لازم است پروتکل‌های بهداشتی پس از تزریق واکسن همچنان رعایت شود.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند همچنین از تزریق واکسن کرونا جهت دانشجویان خبر داد و گفت: دانشجویان رشته های مختلف می توانند با مراجعه به پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون و مراکز خدمات جامع سلامت واکسن کرونا تزریق کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان با هر رشته و گرایش تحصیلی که دارند می توانند با ارائه کارت دانشجویی می توانند واکسن خود را دریافت کنند.

خیشوند همچنین گفت: کلیه بیماران دیابتی می توانند با ارائه گواهی پزشک معالجه کننده خود واکسن کرونا تزریق نمایند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند ادامه داد: طبق دستورالعمل ارسالی وزارت متبوع کلیه بیماران دیابتی می توانند با ارائه گواهی پزشک به یکی از پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون کووید ۱۹ و یا مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه و واکسن کرونا تزریق نمایند.

وی افزود: پایگاههای تجمیعی واکسیناسیون شماره ۱ واقع در بخشداری سابق، شماره ۳ مدرسه ابتدایی شهید طالبیان، شماره ۲ استادیوم علیمرادیان عصرها از ساعت ۳ الی ۷ عصر و یا مراکز خدمات جامع سلامت نزدیک محل سکونت به عنوان مراکز تزریق واکسن در شهرستان فعالیت دارند.

خیشوند بیان کرد: در تمامی کشورها واکسیناسیون یکی از مهمترین راههای کنترل بیماری کرونا، کاهش میزان بستری و مرگ و میر است و بعد از تزریق واکسن نیز شهروندان محترم باید همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

وی در پایان گفت: مشکلی از لحاظ تامین واکسن در شهرستان نبوده و تمامی پرسنل و امکانات آماده خدمت رسانی برابر ضوابط و قوانین صادره می باشد.

تاکنون بیش از ۷۶ هزار دز واکسن نوبت اول و دوم در شهرستان نهاوند تزریق شده است.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما