تازه های سایت

کد مطلب: 47466
23. شهريور 1400 - 8:17
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در ۱۲ مدرسه این شهرستان طرح شهید بهنام محمدی با هدف تربیت و پرورش جوانانی مومن، کارآمد و انقلابی اجرای می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در حلسه هماهنگی طرح شهید بهنام محمدی با حضور مسئولان آموزش و پرورش ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فعالان این طرح اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس فاصله ای میان دانش آموزان و معلمان و مدرسه ایجاد شد ولی خوشبختانه در شهرستان نهاوند در بستر شبکه شاد اتفاقات خوبی رخ داد.

وی افزود: با تعطیلی مدارس شاهد حضور عظیم دانش آموزان در فضای مجازی بودیم و با وجود فعالیت گسترده شبکه های معاند شاهد پخش شبهه های دینی و اعتقادی و فعالیت گسترده بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: طرح شهید بهنام محمدی از جمله طرح های بسیار خوب تربیتی است که با همکاری آموزش وپرورش و بسیج دانش آموزی سپاه در سطح مدارس هدف اجرا می گردد و خوشبختانه بسیار موفق بوده است.

مختاری افزود: طرح شهید بهنام محمدی از سال ۱۳۹۷ در نهاوند شروع و امروز ۱۲ مدرسه در سطح شهرستان نهاوند در حال اجرای این طرح هستند که امید داریم در سال آینده تعداد بیشتری مدارس به طرح اضافه شوند.

وی اظهار داشت: امروز در شهرستان نهاوند بیش از ۳ هزار معلم و ۲۵ هزار دانش آموز داریم و امید داریم با کمک آموزش و پرورش بتوانیم تربیت جوان و مدیر مومن انقلابی را از سطح مدارس شروع کنیم و بتوانیم در راستای گام دوم انقلاب اسلامی اقدام موثری انجام دهیم.

مختاری ادامه داد: آموزش وپرورش و سپاه شهرستان همکاری های بسیار خوبی در اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی دارند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اینکه تربیت کار بسیار سخت و دشواری است، ادامه داد: فرایند تعلیم و تربیت دانش آموزان فقط وظیفه ی آموزش وپرورش نیست و لازم است برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، همه ی دستگاه ها پای کار بیایند و به آموزش و پرورش کمک کنند.

همکاری خوب آموزش و پرورش با سپاه نهاوند در راستای احرای طرح شهید محمدی

 محمد حسین دارایی مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه تربیت همواره بر تعلیم تقدم داشته است، گفت: هرگاه اصل تقدم تربیت بر تعلیم محور قرار گیرد، دانش آموزان از نظر تعلیم و آموزش نیز موفق تر عمل می کنند.

وی با بیان اینکه طبق نظر اندیشمندان تربیت کردن دشوارترین کارها در عرصه ی کارهای بشری است، گفت: طرح شهید بهنام محمدی از طرح های بسیار خوب و موفق تربیتی است که در طول ساحت های شش‌گانه سند تحول بنیادین و با محوریت مسجد، مدرسه و خانه اجرا می گردد و به دنبال این است که هویت دینی و انقلابی را در دانش آموزان تقویت کند.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند ادامه داد: هرچقدر پیوند دانش آموزان ما با مسجد عمیق تر شود، باعث تقویت هویت دینی آن ها و در نتیجه بیمه شدن در سایر جنبه های زندگی فردی و اجتماعی می گردد.

وی در پایان تاکید کرد: تمامی همکاران ما در مدارس برای اجرای هرچه بهتر طرح شهید بهنام محمدی کاملا پای کار هستند و با مربیان این طرح همکاری بسیار خوبی دارند.

در پایان این جلسه نیز از خانم فاطمه میرزایی که حائز رتبه برتر در اولین کنگره شهدای دانش آموز شده بود تقدیر و تشکر شد.

دیدگاه شما