تازه های سایت

کد مطلب: 47464
23. شهريور 1400 - 8:11
رئیس مرکز بهداشت نهاوند با بیان اینکه رکورد تزریق واکسن کرونا در این شهرستان شکسته شد گفت: تاکنون بیش از ۳۸ درصد جامعه هدف زیر پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی‌احسان خویشوند اظهار کرد: طی روزهای گذشته با افزایش میزان مراجعه گروه‌های مختلف سنی برای واکسیناسیون رکورد تزریق واکسن در شهرستان نهاوند شکسته شد.

وی افزود: با افزایش روند تزریق واکسن کرونا در کشور و به منظور تسریع در کار واکسیناسیون روز گذشته در این شهرستان نزدیک به ۲ هزار دز واکسن کرونا برای مراجعین تزریق شد.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند با بیان اینکه تا پیش از این به طور متوسط روزانه یک‌هزار و ۶۰۰ دز واکسن تزریق شده است گفت: تا صبح امروز ۷۵ هزار و ۵۰۰ دز انواع واکسن برای مراجعین به مراکز تجمیعی، درمانگاه‌ها و مراکز جامع سلامت تزریق شده است.

وی با بیان اینکه ۵۸ هزار دز اول را دریافت کرده‌اند اظهار کرد: گروه‌های هدف وزارت بهداشت برای واکسیناسیون، افراد بالای ۱۸ سال هستند.

خویشوند افزود: با توجه به میزان واکسن‌ تزریق شده، تا کنون بیش از ۳۸ درصد جامعه هدف در سطح شهرستان زیر پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفته‌اند.

وی از آمادگی این مرکز برای تداوم واکسیناسیون تا رسیدن به هدف مطلوب خبر داد و گفت: با توجه به تحت پوشش قرار گرفتن جامعه آماری ۳۰ سال به بالا و دانشجویان و طلاب برای تزریق واکسن، آمادگی داریم به هر میزان مراجعه خدمات مطلوب را ارائه دهیم.

 رئیس مرکز بهداشت نهاوند با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت شهرستان قرمز است اضافه کرد: امیدواریم با افزایش واکسیناسیون شاهد کاهش میزان مبتلایان و تغییر رنگ کرونایی باشیم لذا از عموم مردم درخواست داریم علاوه بر تزریق واکسن همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما