تازه های سایت

کد مطلب: 47134
29. مرداد 1400 - 15:02
مسئول هیئت امنای فاطمیه اعظم نهاوند از کمک ۲۵۰ میلیون تومانی نماینده مردم نهاوند به ساخت «فاطمیه اعظم نهاوند» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حسین سیف با اعلام این خبر، گفت:با حضور نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای هیئت امنای فاطمیه اعظم نهاوند واقع در خیابان فاطمیه از روند بازسازی و ساخت این مکان بازدید به عمل آمد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این مکان به عنوان یکی از مراکز قدیمی و باسابقه نهاوند در امور فرهنگی و برگزاری مجالس و مراسمات ختم و عزاداری همیشه مورد توجه مردم نهاوند بوده است. و با توجه به اینکه ساختمان آن فرسوده و قدیمی بود نیاز به بازسازی و مرمت داشت که با کمک خیرین نهاوندی آغاز این کار در سال ۹۷ زده شد.

مسئول هیئت امنای فاطمیه اعظم نهاوند، افزود: در این مکان به مساحت ۳۰۰ مترمربع تا کنون بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از طرف خیرین شهرستان جمع آوری و هزینه شده است که به منظور نازک کاری و گچ کاری این مکان و تکمیل ساخت این مرکز فرهنگی ، شهبازی نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی قول پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار را داده است.

همچنین علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در حاشیه این بازدید از این مرکز قول مساعد جهت تجهیز سیستم تهویه و گرمایشی_سرمایشی مرکز اسناد و آثار مفاخر و مشاهیر نهاوندی واقع در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی ره اعلام کرد.

لازم به ذکر است این مرکز به همت و مساعدت بحیرایی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند به منظور معرفی و حفظ آثار مؤلفین و مشاهیر نهاوندی در مجتمع فرهنگی امام خمینی ره در حال راه اندازی می باشد.

دیدگاه شما