تازه های سایت

کد مطلب: 47110
26. مرداد 1400 - 1:10
رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند گفت: «محسن سعیدپور» معاون سابق شهرداری رباط کریم به عنوان شهردار نهاوند برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، صفی‌الله خرم‌آبادی اظهار کرد: پس از نشست با هشت نفر افراد مورد نظر شورا برای تصدی پست شهرداری ، سرانجام  محسن سعیدپور، معاون سابق شهرداری رباط کریم به عنوان شهردار نهاوند برگزیده شد.

وی با بیان اینکه برای انتخاب شهردار نهاوند مجموعا ۶۰۰ نفر ساعت وقت اختصاص یافت و رایزنی‌ها برای تعیین شهرداری ادامه داشته است گفت: پس از گفت‌وگو با هشت کاندیدای مربوطه که با دعوت آنها به شورا برنامه‌های کاریشان مورد بررسی قرار می گرفت سرانجام شهردار منتخب با پنج رای موافق و ۲ رای مخالف انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر نهاوند در خصوص زمان معارفه شهردار منتخب شورا نیز گفت: قرار بود مراحل ارجاع مدارک به مراجع قانونی در اسرع وقت انجام شود که با شروع تعطیلات این کار به هفته آینده موکول شد؛ امیدواریم هر چه سریعتر کارهای قانونی انجام شود تا شهردار جدید بتواند کار خود را آغاز کند.

وی گفت: پیش از این محمد حسین‌پور مدت سه سال و نیم تصدی مدیریت شهرداری را به عهده داشت و طی این مدت خدمات شایان توجهی مانند ساماندهی بام نهاوند، پیاده راه سعدی، چهار باغ و چندین طرح عمران شهری دیگر به این شهر را به انجام رساند.

دیدگاه شما