تازه های سایت

کد مطلب: 47103
25. مرداد 1400 - 8:46
رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: روند بستری بیماران کرونایی در نهاوند صعودی است و ۶ بخش در دو بیمارستان نهاوند به بستری بیماران اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی احسان خیشوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ۶۰ درصد مردم نهاوند از ماسک استفاده می‌کنند که درصد کمی است و باید مردم به این نکته توجه کنند که برای جلوگیری از ابتلا به کرونا حتما از ماسک استفاده کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه رعایت پروتکل ها کاهش پیدا کرده است و همین امر باعث افزایش آمار بستری و ابتلا شده است.

خیشوند افزود: در بیمارستان های شهرستان ۶ بخش به کرونا اختصاص یافته است و روند همچنان صعودی است.

رئيس مرکز بهداشت نهاوند بیان داشت: سه بخش در بیمارستان شهید قدوسی و سه بخش در بیمارستان آیت الله علیمرادیان که شامل دو بخش بستری و یک بخش آی سی یو در هر بیمارستان است به بیماران اختصاص یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به واکسیناسیون در شهرستان اشاره کرد و گفت: کار واکسیناسیون در شهرستان برای گروه های هدف ادامه دارد و طبق اولویت های اعلامی وزارت بهداشت در حال انجام است.

خیشوند گفت: سه پایگاه تجمیعی در شهر نهاوند برای واکسیناسیون وجود دارد و مراکز جامع سلامت نیز کار تزریق واکسن را انجام می دهند و و در مجموع ۱۷ مرکز واکسیناسیون در شهرستان وجود دارد.

وی بیان داشت: بیش از ۲۴ درصد جامعه هدف شهرستان که افراد بالاتر از ۱۸ سال هستند واکسینه شده اند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: حدود ۱۳۶ هزار نفر جامعه‌ هدف شهرستان هستند که بیش از ۳۰ هزار نفر تاکنون واکسینه شده اند.

خیشوند با اشاره به واکسیناسیون فرهنگیان گفت: حدود ۸۰ درصد فرهنگیان واکسینه شده اند و کارمندان بانک و دادگستری و مشاغل پرخطر نیز در حال واکسینه شدن هستند.

وی عنوان کرد: باید ۱۰۰ درصد جمعیت عشایری شهرستان قبل از خروج از شهرستان و انتقال به جنوب کشور واکسینه شوند که این امر نیازمند همراهی این عزیزان هستند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند در پایان گفت: برای واکسیناسیون نیازمند همکاری بیشتر مردم هستیم و از ظرفیت های بسیج و هلال احمر برای ثبت نام و نوبت دهی استفاده می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما