تازه های سایت

کد مطلب: 47100
25. مرداد 1400 - 8:37
مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: به منظور اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان، بیش از ۸۰ درصد معلمان و کارکنان آموزش و پرورش نهاوند دز اول ویروس کرونا را دریافت کرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،محمد حسین دارایی ,رئیس آموزش و پرورش نهاوند با اشاره به اینکه شیوع کرونا بیشترین  مشکل را برای آموزش و پرورش ایجاد کرد گفت: برغم وجود محدودیت ها ازطریق فضای مجازی آموزش را ادامه دادیم و  با کمک نیکوکاران و  فرهنگیان تعدادی گوشی و تبلت برای دانش آموزان نیازمند و حدود ۳۳هزار ماسک برای مدارس تهیه و در اختیار آن‌ها قرار دادیم.

او با بیان اینکه با تمام توان آماده بازگشایی مدارس هستیم افزود: زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری کلاس ها در مدارس بر اساس شیوه نامه های جدید آموزشی در شهرستان نهاوند وجود دارد.

رئیس آموزش و پرورش نهاوندتصریح کرد:کسب رتبه‌های آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در استان از جمله موفقیت‌هایی یک سال اخیر این  واحد آموزشی فرهنگی و تربیتی بوده است.

دارایی بیان کرد: در پروژه مهر استان شورای آموزش پرورش و رتبه نخست در ۲۰شاخص و همچنین گروه‌های آموزشی متوسطه نهاوند و  نهضت سواد آموزیآموزش وپرورش نهاوند  رتبه نخست استان را کسب کرده است.

او اظهار داشت: در بحث واکسیناسیون تاکنون آموزش و پرورش شهرستان نهاوند رتبه نخست واکسینه کردن فرهنگیان را در استان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما