تازه های سایت

کد مطلب: 47084
24. مرداد 1400 - 8:22
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند، از اجرای طرح عملیاتی یگان های انتظامی با محوریت پیشگیری از سرقت و دستگیری 7 سارق و کشف 12 فقره سرقت در 72 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ احمد ساکی، در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تدوین طرح جامع انتظامی پلیس نهاوند در قرارگاه مبارزه با سرقت با محوریت کشف علمی سرقت و همچنین پیشگیری موثر از آن، تیم های ویژه اجرایی در یگان های انتظامی این شهرستان تشکیل و اقدامات عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: بر این اساس در 72 ساعت گذشته اقدامات گسترده اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان انجام و ماموران انتظامی با بهره گیری از ظرفیت های سازمانی و قانونی همچنین اشرافیت اطلاعاتی کامل و استفاده از شگردهای خاص و فنی پلیسی، 7 سارق را شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر کردند.

سرهنگ ساکی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی های فنی، به 12 فقره انواع سرقت اعتراف کردند و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف و نامبردگان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به این که در پیشگیری موثر و کار آمد از سرقت، اساسی ترین و کلیدی ترین نقش را شهروندان محترم ایفا می کنند، گفت: احساس مسئولیت در خصوص رعایت نکات ایمنی و بازدارنده همچنین استفاده از تکنولوژی های به روز از جمله دوربین مدار بسته، سیستم های اعلام خطر و دزدگیر و دقت نظر و اجرای توصیه ها و هشدارهای پلیسی، از مهمترین اولویت های مورد تاکید در تحقق پیشگیری از جرایم، مخصوصا پیشگیری از بروز انواع سرقت هاست.

دیدگاه شما