تازه های سایت

کد مطلب: 47062
22. مرداد 1400 - 12:20
مدیر آموزش پرورش نهاوند از راه‌یابی ۴۰ نفر از دانش‌آموزان نهاوندی به مرحله کشوری دومین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌سراهای کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسین دارایی در نهاوند اظهار داشت: دومین دوره جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی کشور در ۱۰ رشته‌ی ادبیات، زیست فناوری، سلول های بنیادی، گیاهان دارویی، علوم آزمایشگاهی، کدنویسی، نجوم، انرژی‌های نوین، علوم و فنون فضایی و فناوری نانو برگزار شد که ۴۰ نفر از دانش آموزان نهاوندی موفق شدند به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا کنند.

وی افزود: از این تعداد دانش‌آموزِ راه‌یافته به مرحله کشوری، ۹ نفر از دوره ابتدایی، ۱۳ نفر دوره اول متوسطه و ۱۸ نفر از دوره دوم متوسطه هستند.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند با بیان اینکه عملکرد دانش آموزان شهرستان در این دوره از جشنواره بسیار درخشان بوده است، خاطرنشان کرد: در مقایسه با کل استان، ۲۰ درصد از راه‌یافتگان به مرحله کشوری، متعلق به شهرستان نهاوند است.

وی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به این دانش‌آموزان عزیز و آرزوی موفقیت برای آنها در مرحله کشوری، از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیر پژوهشسرای دانش‌آموزی جابربن حیان نهاوند، عوامل حوزه آموزش، مدیران و رابطین پژوهشی مدارس تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما