تازه های سایت

کد مطلب: 46896
8. مرداد 1400 - 11:05
حجت جهانیان به عنوان مدیر جدید مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در مراسمی که با حضور نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، نماینده  علیمرادیان خیر نهاوندی اصحاب رسانه و جمعی از مسئولان شهرستانی حضور داشتند از زحمات فرهاد ادیب مدیر سابق این مجموعه تقدیر و حجت الله جهانیان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی نهاوند به عنوان مدیر جدید این مجموعه معرفی شد.

علیرضا شهبازی، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اینکه آیت الله علیمرادیان و خانواده‌ی گرانقدرشان از افتخارات نهاوند هستند، افزود: مهندس علیمرادیان باعث سربلندی نهاوند هستند و خواهند بود، ما بزرگان زیادی در شهر و کشور داشته ایم، ولی کسی همانند مهندس علیمرادیان نیست و وی یکی از افتخارات ما در شهرستان نهاوند هستند.

نماینده مردم نهاوند بیان کرد: ایشان کار‌های خیری در زمینه‌های ورزشی به ایران و دنیا داشتند و در همه‌ی میادین حضور داشتند و باید بگویم کسی که همه وجود خود را برای نهاوند گذاشته است، ما هم باید همه‌ی توانمان را بگذاریم و ایشان را حمایت کنیم.

او بیان داشت: ایشان و خانواده محترمشان از خیرینی هستند که کار‌های ارزشمندی برای شهرستان انجام داده اند.

شهبازی افزود: با توجه به امکاناتی که در شهرستان است باید تحولی در شهر بوجود بیاوریم و بتوانیم در راستای کمک به مجموعه ورزشی علیمرادیان نهایت استفاده را ببریم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با وحدت و همدلی و در راستای اهداف مهندس علیمرادیان پیش می‌رویم تا شاهد رشد و پیشرفت ورزش شهرستان باشیم.

 حجت جهانیان از دندان پزشکان تجربی نهاوند و رئیس هیئت ورزش‌های همگانی نهاوند است که کارنامه درخشانی دارد و چندین بار هئیت ورزش همگانی نهاوند به عنوان هیئت ورزشی نمونه استان معرفی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما