تازه های سایت

کد مطلب: 46841
3. مرداد 1400 - 4:48
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند خبر داد
تلاش برای واکسیناسیون ۱۵۰۰ نفر به صورت روزانه در نهاوند
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از تسریع در روند واکسیناسیون این شهرستان با تجهیز دو مرکز دیگر و تزریق ۱۵۰۰ دز واکسن به صورت روزانه‌ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سیامک دانشور در گفت و گو با خبرنگاران گفت: روند تزریق واکسن کرونا در شهرستان نهاوند تداوم دارد و روزانه بیش از ۳۰۰ نفر واکسن دریافت می کنند.

وی اظهار داشت: امکان راه اندازی و تجهیز مراکز جدید تزریق واکسن را داریم و در صورت هماهنگی و در اختیار دادن مراکز این کار انجام می شود.

دانشور افزود: روزانه می توانیم به سطح ۱۵۰۰ نفر تزریق واکسن در روز برسیم که دو مکان را پیشنهاد داده ایم و در صورت موافقت با این مراکز می توانیم این کار را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: شهروندان فقط بعد از دریافت پیامک به مراکز دریافت واکسن مراجعه کنند و ازدحام نیز به دلیل این است که عده ای بدون دریافت پیامک به مراکز مراجعه می کنند.

رئيس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: در ۵ مرکز در شهر نهاوند تزریق واکسن انجام می شود و یک مرکز خودرویی نیز در این شهر فعال است.

وی ادامه داد: ۶ مرکز نیز در مناطق روستایی فعال هستند و در حال افزایش مرکز تجمیع جدید هستیم که تعداد روزانه واکسیناسیون ها افزایش یابد.

دانشور اظهار داشت: برای جلوگیری از ازدحام و با تجهیز این مکان ها می توانیم به ارائه خدمات به شهروندان مشغول شویم و شهروندان نیز نگران کمبود واکسن نباشند چون واکسن به اندازه کافی وجود دارد.

رئيس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اشاره به شرایط قرمز کرونایی این شهرستان گفت: با همکاری مردم و رعایت پروتکل ها می توانیم از این‌ پیک عبور کنیم و از شهروندان درخواست داریم از تجمع ها و دورهمی ها خودداری کنند و از ماسک استفاده کنند.

دیدگاه شما