تازه های سایت

کد مطلب: 4684
28. آبان 1391 - 6:14
سایت گرو :رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند گفت: به منظور تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) وفلسفه امر به معروف و نهی از منکر 30 نفر از روحانیون گروه مصباح الهدی به مدارس شهر نهاوند اعزام شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند گفت: به منظور تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) وفلسفه امر به معروف و نهی از منکر 30 نفر از روحانیون گروه مصباح الهدی به مدارس شهر نهاوند اعزام شدند.

علیرضا تکلو گفت:

با توجه به اینکه حضرت امام حسین (ع) هدف از قیام خود را امر به معروف و نهی از منکرو اصلاح در انحرافات بوجود آمده در دین جدش پیامبر(ص) ذکر نمود لذا تبیین مساله امر به معروف و فلسفه قیام عاشورا از مواردی است که لازم است برای دانش آموزان تبیین شود .

وی افزود: برای این منظور گروه تبلیغی مصباح الهدی متشکل از 30 نفر روحانی برادر و خواهر می باشند که از امروز در مدارس حضور می یابند و به صورت کلاسی و رو در رو در ارتباط با احکام دین و اهداف قیام عاشورابا دانش آموزان مباحثه می نمایند .

وی گفت: در این برنامه که برای سومین سال متوالی است اجرا می شود ،علاوه بر تبیین قیام امام حسین(ع) به شبهات دینی دانش آموزان نیز توسط روحانیون اعزامی پاسخ داده می شود .

رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند گفت: در این برنامه که تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت روحانیون به تمامی مدارس راهنمایی ومتوسطه اعزام می شوند و مدارس مراکز بخشهای نهاوند را نیز تحت پوشش قرار می دهند .

دیدگاه شما