تازه های سایت

کد مطلب: 46776
28. تير 1400 - 8:41
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳ میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب روستاهای بالادست سراب گاماسیاب نهاوند جذب شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی اظهار کرد: از همه وزارتخانه ها برای توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان نهاوند امکانات و اعتبارات گرفته ایم و  مدیران شهرستان اصلا نگران کمی اعتبارات بودجه دستگاه های خود نباشند و مطمئن باشند با تلاش ، پیگیری و تعامل میتوان فراوان تر از اعتبارات مصوب جذب کنیم.

شهبازی گفت: در شرایط سخت اقتصادی،تحریم ها و بیماری کرونا اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده است.و اگر  انرژی مدیران از حواشی و اختلاف ها به سمت تعامل و ‌وحدت هدایت شود می توانیم خروجی بهتری را در توسعه شهرستان شاهد باشیم.

وی افزود: از طریق ماده ۵۶ برای سد گرین ۱۷۶ میلیارد تومان اعتبارجذب شده و توقع می رود تا سه سال آینده به اتمام برسد و برای تعمیر و تجهیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جذب شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس بیان کرد: به مدیر جهاد کشاورزی توصیه میکنم به جد پیگیر اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای بتنی کردن انهار فرعی نهر شعبان باشند و برای این موضوع به صورت ویژه وقت بگذارد.

شهبازی بیان کرد: با توجه به ذخایر موجود معدنی در شهرستان ، با احداث معدن مس واقع در بخش خزل که از لحاظ کیفیت و خلوص از مس منطقه کرمان نیز با کیفیت تر است می توان بیش از ۲ هزار اشتغال ایجاد کرد.

دیدگاه شما