تازه های سایت

کد مطلب: 46666
20. تير 1400 - 8:33
رئیس صنعت معدن و تجارت نهاوند گفت: با توجه به سیستم خرید، نداشتن آرد در نانوایی به محض خرید توجیه قانونی ندارد و در صورت نداشتن آرد از ابتدا، دهم یا بیستم ماه قابل بررسی و پیگیری می باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نقی کاکاوند درباره مراحل خرید و تهیه سهمیه آرد نانوایی ها در این شهرستان گفت: با توجه به دو نوع نانوایی در شهرستان دو نوع سیستم خرید نیز وجود دارد که نانوایی های یارانه ای یا دولتی خرید هر ماه را بصورت سه دهه خرید می کنند.

وی ادامه داد: به این صورت که روز 23 ماه جاری برای روز اول ماه بعدی با این توضیح هر نانوایی باید به مدت حداقل هفت روز از زمان خرید آرد در نانوایی داشته باشد و تا این زمان شرکت حمل و نقل وظیفه دارد آرد دهه جدید را به نانوایان تحویل دهد.

کاکاوند افزود: خرید دهه دوم در روز سوم ماه انجام می شود که آرد خریداری شده برای روز دهم تا روز بیستم ماه می باشد دهه سوم خرید روز 13ماه می باشد که تا روز 20 باید توسط حمل و نقل جابجا شود.

ردیس اداره صمت نهاوند گفت: با این تفاسیر نداشتن آرد در نانوایی به محض خرید توجیه قانونی ندارد و در صورت نداشتن آرد از ابتدای ماه یا دهم ماه یا بیستم ماه قابل بررسی می باشد و قابلیت پیگیری برای تاخیر ارسال آرد توسط حمل و نقل می باشد.

کاکاوند تاکید کرد: آرد نانوایان نیمه دولتی یا آزادپز از 25 ماه سامانه خرید بازشده برای ابتدا تا انتهای ماه می باشد و این نوع نانوایان می‌توانند بصورت یک مرتبه برابر چندین مرحله برای ماه جاری خود خریداری نمایند.

وی در پایان اظهار داشت:هرگونه تخلف گران‌فروشی کم فروشی یا تعطیلی غیر مجاز یا عدم رعایت ساعات کاری از طریق تلفن 124 یا 33243705 اتاق اصناف قابل پیگیری می باشد.

دیدگاه شما