تازه های سایت

کد مطلب: 46204
11. خرداد 1400 - 8:47
رئیس هیات بازرسی بر انتخابات شهرستان نهاوند با تاکید بر ضرورت رعایت اصل بیطرفی و امانتداری توسط بازرسان، گفت:۱۹۹ نفر مستقیماً بر اخذ رأی در شعب شهرستان نهاوند نظارت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، آیت صالحی اظهار کرد: در اجرای تبصره ۹ ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری، ماده ۶۹ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ماده ۲۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مبنی بر تکلیف وزارت کشور بر انتصاب بازرسینی برای کنترل جریان انتخابات، هیأت مرکزی بازرسی انتخابات در وزارت کشور تشکیل شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در شهرستان نهاوند نیز اقدامات لازم برابر قوانین و دستورات انجام شده و در حال حاضر کلاس های آموزشی ویژه بازرسین در شهرستان نهاوند برگزار شده است تا بتوانیم انتخاباتی سالم را رقم بزنیم.

معاون فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه در این دوره های آموزشی یکی از مهم ترین مباحث مطرح شده توجه به اصل بیطرفی توسط بازرسین است، گفت: در حال حاضر 187 بازرس ثابت، 12 سربازرس کار نظارت بر انتخابات در شهرستان نهاوند را عهده دار هستند.

وی تصریح کرد: علاوه بر تعداد موجود نیز 19 بازرس و 2 سربازرس برای مواقع نیاز آماده به فعالیت هستند.

رئیس هیات بازرسی شهرستان نهاوند با اشاره به تشکیل هیئت بازرسی 6 نفره با سه عضو اصلی و 3 عضو دبیرخانه در شهرستان، گفت: شهروندان گرامی می‌توانند موارد تخلف، تبلیغات زودهنگام کاندیداها و پیشنهادات خود جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات را به شماره تماس ۰۹۹۳۴۲۶۴۴۶۸ بصورت پیامکی و یا تماس تلفنی اطلاع دهند.

دیدگاه شما