تازه های سایت

کد مطلب: 46195
10. خرداد 1400 - 8:35
رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان همدان با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی رقیب فساد، ناکارآمدی و اشرافی‌گری است گفت: رعایت اخلاق و کار برای مردم از ویژگی‌های این سید بزرگوار است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با حضور پروفسور محمدعلی زلفی‌گل رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان و جمعی از مردم شهرستان، ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در حسینیه شهیدحیدری نهاوند افتتاح شد.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان همدان در این مراسم با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی انسان شریف و پاک و متعلق به یک خانواده فرهنگی و دانشگاهی هستند اظهار کرد: طی دیدارم با ایشان اولین موردی که مطرح کردند این بود که با کار غلط نمی‌توان کار درست انجام داد بنابراین تمایل ندارم با بداخلاقی برای من رای جمع‌آوری شود بلکه دوست دارم رقابت در کنار اخلاق و وجدان باشد.

پروفسور محمدعلی زلفی‌گل با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی رقیب هیچ جریان سیاسی نیست و همان طور که خود اعلام کرد، رقیب فساد، ناکارآمدی و اشرافی‌گری است گفت: آیت‌الله رئیسی در این زمینه جدیت زیادی دارند.

وی اخلاق‌محوری را از ویژگی‌های عمده این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و افزود: آیت‌الله رئیسی در دوره قبل انتخابات خیلی مظلوم واقع شدند زیرا ایشان اطلاعاتی راجع به رقبای خود داشتند که حاضر نشدند به خاطر کسب رای آن را علنی کنند و اخلاق را رعایت کردند.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان همدان با بیان اینکه رقیب جدی ایشان در دور قبل در ابتدای کار قانون اساسی را با سخنان خود زیر پا گذاشت گفت: رقیب ایشان عنوان کرد، من حقوقدانم و قاضی و سرهنگ نیستم و از پادگان نیامده‌ام در حالی که کجای قانون اساسی گفته سرهنگ و قاضی نمی‌تواند رئیس جمهور شود؟

وی با اشاره به اینکه وقتی کسی برای کسب قدرت بی‌اخلاقی و بی‌تقوایی کرد مسلم است وقتی به قدرت برسد هیچ مرزی برای بداخلاقی قائل نخواهد بود اظهار کرد: سیاست ما جذب حداکثری مردم و زمینه‌سازی برای مشارکت آنان در انتخابات است زیرا رای مردم سرمایه اجتماعی نظام و تامین‌کننده منافع ملی کشور است و بر این اساس در تبلیغات نباید کسی را ناراضی کنید.

زلفی‌گل با بیان اینکه هر ایرانی با هر طرز فکری می‌تواند زیر چتر ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی و حرکت در مسیر مبارزه با فساد و تحقق عدالت قرار گیرد گفت: عرصه انتخابات ریاست جمهوری نوعی آموزش برای مطالبه‌گری مردم است بنابراین ستادهای انتخاباتی در مناطق مختلف باید مردم را آگاه سازند که چگونه مطالبه‌گری کنند.

پس از سخنرانی پروفسور زلفی‌گل در حسینیه شهید حیدری، ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی این شهرستان به مسئولیت دکتر پورداد کیانی در محل چهارراه ابوذر شهر نهاوند  افتتاح و رسما شروع به فعالیت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما