تازه های سایت

کد مطلب: 45997
19. ارديبهشت 1400 - 16:57
در دیدار نماینده نهاوند در مجلس با وزیر ورزش و معاونین وزرای کشاورزی و بهداشت مطرح شد؛
تامین اعتبار مورد نیاز هیئت های ورزشی نهاوند/ پیگیری مشکل چغندرکاران و احداث کارخانه قند شهرستان
نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس در دیدارهای جداگانه ای با وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان وزارت بهداشت در خصوص مشکلات شهرستان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در دیدار علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند در مجلس با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، نیازهای وزرشی شهرستان و جامعه ی ورزشی نهاوند مورد مطالبه قرار گرفت.

شهبازی گفت: در این دیدار تامین اعتبار مورد نیاز به منظور تکمیل سالن های ورزشی، سالن بانوان، زمین چمن شهرهای فیروزان، گیان و برزول، زمین چمن روستای زرامین سفلی، زمین چمن روستای باباقاسم پیگیری شد.

وی ادامه داد: همچنین تامین اعتبار مورد نیاز هیئت های ورزشی شهرستان به تعداد ٣٨ هیئت به منظور تربیت ورزشکاران حرفه ای مورد موافقت قرار گرفت.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: تامین وسایل و امکانات ورزشی مورد نیاز هیئت های ورزشی شهرستان اعم از تشک، پوشاک، توپ و‌ تور و دیگر تجهیزات و همچنین اختصاص حداقل سه سهمیه جذب قهرمانان و مدال آوران تحصیلکرده ی نهاوندی به حوزه ی ورزش شهرستان نهاوند از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود که مورد موافقت قرار گرفت.

پیگیری مشکلات چغندرکاران و احداث کارخانه قند نهاوند

وی همچنین از دیدار با معاونین و مدیران وزارت جهادکشاورزی در راستای توسعه کشاورزی شهرستان نهاوند با توجه به پتانسیل های این شهرستان خبر داد.

شهبازی گفت: در این دیدار ضمن تأکید بر ظرفیت های بالای شهرستان نهاوند در بحث کشاورزی، ظرفیت های مختلف در این حوزه و بحث صنایع تبدیلی مورد برّرسی ویژه قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این دیدار وفامنش معاون وزارت، ضمن تأیید پتانسیل بالای شهرستان نهاوند در حوزه کشاورزی و ایجاد صنایع تبدیلی قول ویژه جهت مساعدت به کشاورزان را داد.

نماینده نهاوند گفت: همچنین بحث رفع مشکل چغندرکاران از مرحله کاشت تا تحویل و دریافت پول نیز مطرح و پیگیری شد.

وی اظهار داشت: همچنین بحث پیگیری ساخت و راه اندازی هرچه سریعتر کارخانه چغندرقند نهاوند که از اولویت های ویژه شهرستان است نیز پیگیری شد که با قول مساعد معاون و مدیران مرتبط در وزارت کشاورزی همراه بود.

تحویل تجهیزات پزشکی به روز و مورد نیاز به بیمارستان های نهاوند

نماینده نهاوند در مجلس همچنین به دیدار با معاونین وزیر بهداشت در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: پیرو پیگیری های قبلی با دستور مستقیم رئیس هیئت امنای ارزی وزارت بهداشت و درمان، دستور تحویل تجهیزات مورد نیاز بیمارستان های نهاوند صادر شد.

وی افزود: این تجهیزات که با توجه به شرایط کرونایی و نیاز بیمارستان‌ های نهاوند از الزامات می باشند کمک بزرگی به بخش بهداشت و درمان هستند.

شهبازی اظهار داشت: این تجهیزات شامل اتوکلاو رومیزی، رادیولوژی پرتال، سی آرم، لاپاراسکوپ، لارینگوسکوپ، ماشین بیهوشی و مانیتور سانترال است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما