تازه های سایت

کد مطلب: 45995
19. ارديبهشت 1400 - 16:32
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند، گفت:۱۹ خانه هلال احمر در شهرستان نهاوند راه اندازی شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی کیانی در جمع خبرنگاران با اشاره به روز جهانی هلال احمر اظهار کرد: اقدامات این مجموعه در راستای گسترش دوستی و ترویج خدمات داوطلبانه انجام می‌شود.

وی کمک به ایجاد جامعه تاب‌آور، کاهش خطرات جامعه و پاسخگویی موثر به حوادث و سوانح، ترویج و جلب مشارکت اجتماعی در فعالیت‌های بشردوستانه با تقویت نقش جوانان و داوطلبان ، توانمندسازی تیم‌های عملیاتی، کمک به کاهش بیماری‌های واگیر و غیرواگیر و ترویج فرهنگ خدمات داوطلبانه و کمک به افزایش سطح تحت پوشش با هدف دسترسی آسیب‌پذیرترین افراد جامعه به خدمات درمانی و توانبخشی را بخشی از چشم‌انداز جمعیت هلال احمر عنوان کرد.

کیانی از راه اندازی ۱۹خانه هلال احمر در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت : این سازمان در چهار حوزه ؛ امداد و نجات ، جوانان ، آموزش و داوطلبان در حال فعالیت است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند در ادامه افزود : ۴۵‌دوره آموزشی با حضور ۶۸۸ نفر از داوطلبان در بخش ؛ مخاطرات کمکهای اولیه ، پایه داوطلبی عمومی ، امداد و نجات ، دوره تخصصی پیش بیمارستانی و اورژانس و دوره تخصصی امداد و سوانح جاده ای برگزار شده است.

وی از فعالیت بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر ساعت از داوطلبان هلال احمر نهاوند در مراکز بیمارستانی در ایام پیک چهارم کرونا در شهرستان خبر داد و افزود: به دنبال درخواست مدیران مراکز درمانی نهاوند فراخوان نیروهای داوطلب از سوی این جمعیت به عمل آمد و بر این اساس ۳۲۸ نفر برای اعزام به بیمارستان از ۲۳ فروردین ماه سال جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر در کارهای حمایتی و پشتیبانی همراه با کادر درمان فعالیت داشتند.

دیدگاه شما