تازه های سایت

کد مطلب: 4594
25. آبان 1391 - 7:44
به گزارش "پایگاه خبری گرو "به نقل از مهر: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز واگذاری ساختمان دخانیات نهاوند به شهرداری توسط وزیر اقتصاد و دارایی صادر شد.
مجوز واگذاری ساختمان دخانیات نهاوند به شهرداری صادر شد
پایگاه خبری گرو به نقل از مهر: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز واگذاری ساختمان دخانیات نهاوند به شهرداری توسط وزیر اقتصاد و دارایی صادر شد.

مهدی سنایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای ایجاد پارک و میدان جدید نهاوند در خیابان معلم ساختمان مدرسه مدرس و دخانیات باید در اختیار شهرداری قرار داده شود.

وی گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل مدرسه مدرس حل شد و این مدرسه تخریب و در حال زیر سازی برای احداث فضای سبز است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تملک ساختمان دخانیات به مساحت پنج هزار و 946 متر توسط شهرداری نیاز به اعتباری زیادی بود که از عهده شهرداری نهاوند خارج است.

وی گفت: طبق بند 2 ماده 18 قانون اجرایی سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی شرکت سهامی دخانیات ایران جزو فهرست شرکتهای مشمول واگذاری قرار گرفته است که هر گونه نقل و انتقال اموال و داراییهای ثابت بنگاه مستلزم اخذ مجوز از وزارت اقتصاد و دارایی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: به همین منظور در ملاقاتی حضوری با حسینی وزیر اقتصاد و دارایی موافقت صدور مجوز واگذاری ساختمان دخانیات به شهرداری نهاوند گرفته شد.

مهدی سنایی افزود: با تخریب ساختمان دخانیات و مدرسه مدرس پارک و میدان جدید نهاوند به نام میدان علم و فن آوری در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع احداث خواهد شد که باعث تغییر و تحول عظیمی در ساختار ظاهری و مبلمان شهری نهاوند است.

دیدگاه شما