تازه های سایت

کد مطلب: 45898
10. ارديبهشت 1400 - 13:06
پس از حضور رانندگان در فرمانداری؛
مشکلات تردد اتوبوس های نهاوند به تهران حل شد
پس از وجود مشکلاتی برای رانندگان اتوبوس های مسیر نهاوند به تهران با حضور آنها در فرمانداری شهرستان و برگزاری جلسه با مسئولان مشکلات مطرح شده حل شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، پس از وقفه ای که در حرکت اتوبوس های نهاوند به سمت تهران به وجود آمد رانندگان و مسافران از مسئولان برای حل این‌ مشکل درخواست همکاری داشتند.

مالکان و رانندگان اتوبوس های نهاوند با حضور در فرمانداری این شهرستان از مسئولان خواستند به این موضوع رسیدگی و مشکل را حل کنند.

دو شب گذشته در پی نارضایتی جمعی از رانندگان و مالکان اتوبوس های نهاوند که اعلام کردند که اجازه نمی دهند اتوبوس های آنان در شهر ملایر مسافر پیاده یا سوار کنند و اگر این کار را انجام بدهند دچار مشکلاتی می شوند.

این در شرایطی است که نهاوند و ملایر داخل یک استان هستند و هر دو در مسیر راه تهران بنابراین مالکان و رانندگان اتوبوس های نهاوند از مسئولان ذی ربط خواستار پیگیری و رسیدگی به این مشکل شدند.

وحید صفدری رئیس اراده راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند در خصوص آخرین وضعیت فعالیت ناوگان اتوبوسی شهرستان نهاوند گفت: به اطلاع همشهریان نهاوندی می رساند با عنایت به پیگیریهای صورت گرفته توسط فرمانداری شهرستان و به منظور بررسی و حل مشکلات رانندگان ناوگان اتوبوسی، جلسه ای در محل فرمانداری برگزار گردید و مسائل مربوطه بررسی شد.

وی ادامه داد: پس از بحث و تبادل نظر و طرح مشکلات توسط رانندگان موضوع پیگیری و مشکلات مرتفع شد و رانندگان همانند گذشته آماده ارائه خدمات به مسافرین محترم می باشند.

صفدری اظهار داشت: اینجانب به جهت مشکلاتی که دو شب گذشته در خصوص تردد مسافرین محترم به تهران اتفاق افتاد از مردم شریف شهرستان نهاوند پوزش می طلبم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما