تازه های سایت

کد مطلب: 45500
26. اسفند 1399 - 8:01
فرماندار نهاوند خبر داد
نهاوند نارنجی و سفر ممنوع شد
فرماندار نهاوند گفت: در پی نارنجی شدن وضعیت کرونایی نهاوند سفر به این شهرستان ممنوع و تردد خودروهای با پلاک غیربومی جریمه‌ای 500 هزارتومانی برای آن‌ها به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، پس از اعلام شدن نهاوند به‌عنوان یکی از شهرهای با وضعیت نارنجی کرونایی در کشور جلسه فوق‌العاده ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا شهرستان نهاوند به ریاست فرماندار و با حضور اعضا برگزار شد.

مراد ناصری فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: با اعلام شدن وضعیت نارنجی شهرستان نهاوند از ساعت ۸ صبح سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه ورود هرگونه خودرو با پلاک غیربومی به شهرستان نهاوند ممنوع است.

وی اظهار داشت: همچنین تردد هرگونه خودرو با پلاک غیربومی در سطح شهرستان نهاوند در هر ۲۴ ساعت یک‌بار ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

ناصری بیان داشت: این ترددها توسط دوربین‌های نظارتی سطح شهر و پلیس راهنمایی و رانندگی رصد و پیامک جریمه به شماره همراه مالک ارسال می‌شود.

فرماندار نهاوند افزود: باهمت و همکاری مردم و اعضای ستاد پیشگیری ستاد کرونا در کوتاه‌ترین زمان وضعیت نهاوند را از نارنجی به شرایط عادی بازمی‌گردانیم.

ناصری از مردم فهیم نهاوند درخواست کرد؛ در روزهای پایانی سال از هرگونه تجمع در مکان‌های عمومی خصوصاً آرامستان ها، مراکز خرید، خیابان‌ها خودداری کنند

وی گفت: تصمیمات جدید ستاد کرونا متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین در اطلاعیه شماره ۵ کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آمده است؛ برابر تکلیف قانونی مصوب در ستاد ملی، مسافرت "از " و "به " شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع می‌باشد.

هرگونه تحرک، جابجایی، برگزاری دورهمی، تردد و تجمع، می‌تواند نه‌تنها برای تک‌تک مردم بلکه برای همه کشور خطرات جدی به همراه داشته باشد.

بر اساس این اطلاعیه در صورت اعلام تغییر روند بیماری در شهرها، ظرف کمترین زمان ممکن افراد غیربومی اقدام به بازگشت کنند و افرادی که از وضعیت بیماری خود اطلاع دارند (تست مثبت) به‌هیچ‌عنوان اقدام به تردد و عزیمت به مسافرت نکنند.

دیدگاه شما