تازه های سایت

کد مطلب: 45071
22. بهمن 1399 - 12:12
امام جمعه نهاوند در مراسم رژه خودرویی 22 بهمن
انقلاب اسلامی باقدرت به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد
امام‌جمعه نهاوند گفت: باوجود همه توطئه‌های دشمنان ولی انقلاب شکوهمند اسلامی باعزت و اقتدار به مسیر پرافتخار خود تا رسیدن به اهداف ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال با عمل به دستورات ستاد مقابله کرونا راهپیمایی به‌صورت خودرویی برگزار شد تا یوم‌الله 22 بهمن گرامی داشته شود.

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق مهمی بود که کشور را از استعمار آمریکا نجات داد و به خودکفایی و اقتدار در عرصه‌های مختلف رساند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آن‌ها آمریکا که منافع خود را ازدست‌رفته می‌دیدند بلافاصله بعد از انقلاب با انواع توطئه‌ها و نیرنگ‌ها سعی در نابودی انقلاب داشتند و با طراحی گسترده همچنان مشغول برنامه‌ریزی هستند.

وی ادامه داد: یک روز صدام را به جان انقلاب انداختند بعد منافقین را و سپس فتنه‌های مختلف را طراحی کردند و تحریم‌های ظالمانه‌ای را اجرا کردند و در سال‌های اخیر نیز داعش را باهدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایجاد و تجهیز و پشتیبانی کردند.

حجت‌الاسلام مغیثی افزود: بااین‌همه توطئه و دشمنی ولی به یاری خدا انقلاب اسلامی روزبه‌روز پیشرفت کرده است و امروز باقدرت و در اوج عزت به مسیر پرافتخار خود ادامه می‌دهد.

وی بیان داشت: در طول این 42 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد باوجود تحریم‌ها و تهدیدها ولی پیشرفت‌های عظیمی در عرصه‌های مختلف داشته‌ایم که در دنیا کم‌نظیر بوده است.

امام‌جمعه نهاوند گفت: راه عبور از توطئه‌های دشمنان و رمز پیروزی و تداوم حرکت انقلاب اسلامی در وحدت، عمل به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری و ایستادگی و مقاومت مردم بوده است.

وی ادامه داد: امروز دشمنان می‌دانند که ایران اسلامی با کشور زمان رژیم ستم‌شاهی بسیار فرق دارد و قدرت‌های استکباری جرئت تعرض و تهدید کشور را ندارند چون می‌دانند با پاسخ بسیار کوبنده ایران اسلامی مواجه می‌شوند.

حجت‌الاسلام مغیثی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه باید دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی برای نسل جوان بیان شود، افزود: برای خنثی کردن تحریم‌ها و حل مشکلات کشور باید به توان نیروهای مؤمن و جوان کشور اتکا کنیم چون هر زمان به توان داخلی توجه کرده‌ایم موفق شدیم.

وی در پایان گفت: دشمنان هیچ‌وقت دست از توطئه برنمی‌دارند و در طول این 42 سال با انواع این فریب‌ها مواجه بودیم که برای عبور از این مشکلات باید گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

دیدگاه شما