تازه های سایت

کد مطلب: 44970
15. بهمن 1399 - 8:40
با حضور معاون استاندار همدان چندین طرح در سومین روز از دهه فجر در نهاوند افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در سومین روز از دهه فجر با حضور فرهاد فرزانه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان، مجید درویشی مدیرکل امور شهری استانداری همدان و مسئولان شهرستان نهاوند چند طرح افتتاح و از چند طرح دیگر بازدید شد.

برنامه حضور مسئولان استانی در نهاوند با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گروه انقلابی ابوذر و سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی در گلزاری شهدای نهاوند آغاز شد.

مسئولان سپس از شهرک گلخانه‌ای ۱۴ هکتاری در روستای علمدار نهاوند بازدید کردند و از روند آخرین اقدامات انجام‌شده این طرح مطلع شدند.

این شهرک 14 هکتاری در 18 قطعه ۵ هزار متری با اشتغال‌زایی ۹۰ نفر و تأمین و تجهیز زیرساخت‌ها در حال اجرا است که از این تعداد ۳ واحد ساخته یا در حال ساخت است.

این طرح باهدف اجرای سند راهبردی و توسعه شهرستان در حوزه جهاد کشاورزی احداث می‌شود و کار قطعه‌بندی، خیابان‌کشی، جدول‌گذاری و تأمین زیرساخت آب و برق و گاز آن با ۶ میلیارد تومان اعتبار به پایان رسیده است.

یک واحد این طرح به بهره‌برداری رسیده و 2 واحد دیگر هم در حال ساخت است و تا پایان سال پیش‌بینی می‌شود حداقل ۵ واحد دیگر هم مجهز و راه‌اندازی شود.

افتتاح و بهره‌برداری از 3 کانال سنگی و اجرای آسفالت در ۳ روستا از دیگر طرح‌هایی بود که امروز با حضور معاون استاندار افتتاح شد.

این پروژه‌ها که توسط بنیاد مسکن احداث‌شده شامل اجرای کانال سنگی روستای گنبد کبود، اجرای کانال سنگی و جدول‌گذاری روستای دهفول، اجرای عملیات خاکی و آسفالت معابر روستای "میان آبه " با مجموع اعتبار 3 میلیارد و 420 میلیون تومان است.

دیدگاه شما