تازه های سایت

کد مطلب: 44943
13. بهمن 1399 - 8:55
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراکز بخش های استان همدان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار مهدی فرجی در ستاد کرونا استان همدان، گفت: به دنبال بازرسی وضعیت رعایت اصول بهداشتی در ۲ شهرستان رزن و درگزین مشخص شد که در برخی از مراکز فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشده همچنین در اورژانس مایع ضدعفونی پیش بینی نشده و سرویس بهداشتی هم از وضعیت مناسبی برخوردار نبود.

وی نبود موادضدعفونی، تهویه هوا و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی را از اشکالات کلینیک امید شهرستان رزن برشمرد و افزود: درمانگاه تامین اجتماعی و برخی از مراکز بهداشت شهری و روستایی رزن، دمق و قروه درگزین نیز وضعیت خوبی نداشتند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ازدحام در کمیته امداد رزن، حضور پرتعداد افراد در داروخانه شبانه روزی و بانک ملی به واسطه فراخوان های داده شده نیز از دیگر موارد مورد توجه تیم های بازرسی ستاد کرونا بود.

وی گفت: حضور پُر رنگ مردم در آرامستان برای تدفین اموات، شلوغی صنوف و برگزاری مراسم عروسی در جنت آباد با حضور حدود ۹۰۰ مهمان در شهرستان اسدآباد گزارش شد.

سردار فرجی افزود: در منطقه خزل نهاوند نیز شاهد رعایت نکردن اصول بهداشتی و پروتکل های تدوین شده در دفاتر پیشخوان، مطب ها و حوزه حمل و نقل عمومی بودیم.

دیدگاه شما