تازه های سایت

کد مطلب: 44908
10. بهمن 1399 - 14:15

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان پیشرفت ها و دستاوردهای بسیار فراوان انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی اظهار داشت: در طول این چهل و دو سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد دشمنان هر توطئه ای از جنگ و تهدید و تحریم و فتنه را بر علیه مردم به راه انداخته اند ولی با ایستادگی مردم از همه این بحران ها سربلند بیرون آمده ایم.

حجت الاسلام مغیثی افزود: با وجود همه توطئه ها انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر پرافتخار خود ادامه می دهد و دشمنی ها هم در عزم و اراده ملت ایران خللی وارد نمی کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دشمنی آمریکایی ها با انقلاب اسلامی گفت: نباید  امیدی به غربی ها داشته باشیم و تمام امید ما به نیروهای داخلی باشد و باید با تکیه به نیروهای داخلی تحریم ها را خنثی کنیم.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: یک بار مذاکره کردیم و نتیجه را دیدیم و باید تحریم ها را لغو می کردند که این کار را نکردند و ما اعتمادی به غرب نداریم و این نکته مهمی است که باید دقت شود.

وی بیان داشت: در دهه فجر اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و خدمات انجام شده در این سال ها باید برای جوانان بیان شود که در قبل از انقلاب در عرصه های مختلف در کجا بودیم و به برکت انقلاب در عرصه های دفاعی، هسته ای، موشکی، پزشکی و علوم مختلف چه پیشرفت های کردیم.

سخنران قبل از خطبه های این هفته نماز جمعه علیرضا شهبازی نماینده نهاوند در مجلس بود.

دیدگاه شما