تازه های سایت

کد مطلب: 44900
10. بهمن 1399 - 0:45
با شناسایی ۱۵بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۱۴۰ نفر رسید

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با شناسایی ۱۵بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۱۴۰ نفر رسید.

محمد طاهری  اظهار داشت: همچنین با فوت ۲ نفر دیگر از مبتلایان قطعی کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، شمار متوفیان کرونا در این استان به یک هزار و ۴۶۹ نفر رسید.

وی بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۲ مورد بود که از این تعداد ۵۳ نفر در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هفت بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند که وضعیت جسمی ۳۴ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۶، بهار ۵۸۰، تویسرکان ۶۳۸، رزن ۴۲۴، درگزین ۱۹۰، فامنین ۱۷۷ و کبودراهنگ ۶۴۷ نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۷۸ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۲۲ نفر در نهاوند و سه هزار و ۸۴۵ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

تعداد بیماران کرونایی در شهرستان نهاوند با ثبت یک مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته به عدد ۱۱۲۲ نفر رسید.

دیدگاه شما