تازه های سایت

کد مطلب: 44812
4. بهمن 1399 - 8:25
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی و تحقق اهداف آن طی یک ماه از قطع انتقال زنجیره کرونا به میزان ۶۴.۲ درصد خبر داد و گفت: بستری در مراکز درمانی نیز به میزان ۵۶.۴ درصد با کاهش روبرو بوده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی مختاری اظهار کرد: طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از ابتدای آذرماه با مشارکت نیروهای بهداشت و درمان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی در شهرستان نهاوند آغاز شد.

وی با بیان اینکه برای شروع کار کل شهرستان به ۲۰ منطقه بر اساس طرح جامع سلامت تقسیم شد گفت: به منظور شروع طرح با مشارکت شبکه بهداشت سه تیم مراقبتی تشکیل و از همان روزهای آغازین کار با جدیت دنبال شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: طی یک ماه 5 هزار و ۱۴۴ مورد بازرسی و نظارت در مناطق مختلف شهری و روستایی انجام شد که ۳ هزار و ۴۳۳ مورد آن توسط بخش سلامت و یک‌هزار و ۷۱۱ مورد نیز توسط تیم‌های مشارکتی بسیج انجام شده است.

وی افزود: در یک ماه اجرای طرح شهید سلیمانی خوشبختانه نتایج چشمگیری به دست آمد به طوری که مرگ و میر به میزان ۷۷.۱ درصد، قطع انتقال زنجیره بیماری به میزان ۶۴.۲ درصد و بستری در مراکز درمانی به میزان ۵۶.۴ درصد با کاهش روبرو بوده است.

مختاری با دعوت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: خوشبختانه با همکاری خوب مردم، نیروهای بهداشتی و گروه‌های جهادی و بسیج، طرح شهید سلیمانی به خوبی اجرا و نتایج مثبتی از آن  به دست آمد که باید این وضعیت حفظ شود بنابراین لازم است مردم همانگونه که تاکنون پروتکل‌ها را رعایت کرده‌اند از این به بعد نیز نکات مربوط به سلامتی را رعایت کنند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد ریشه‌کنی کامل بیماری باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما