تازه های سایت

کد مطلب: 44588
17. دى 1399 - 8:31
در دیدار نماینده نهاوند با وزیر کشور مقرر شد؛
جذب اعتبار ۳۲ میلیارد تومانی برای شهرداری های نهاوند
علیرضا شهبازی در خصوص مشکلات شهرداری ها و بخشداری های نهاوند با وزیر کشور دیدار و اعتباراتی در این خصوص جذب شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی، نماینده نهاوند در مجلس با رحمانی فضلی وزیر کشور درباره مشکلات شهرستان در حوزه های مختلف دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار دستور مساعدت جهت اختصاص مبلغ ٣٢ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری های شهرستان نهاوند توسط وزیر کشور داده شد.

در این دیدار نماینده نهاوند در مورد مشکلات و کمبودهای بودجه‌ای شهرستان نهاوند در حوزه‌ ی شهرداری ها موضوعاتی مطرح کرد و وزیر کشور در این خصوص و جهت تأمین اعتبار موارد مطرح شده قول مساعدت داد.

در این دیدار مقرر شد مبلغ مورد نظر برای شهرداری نهاوند در ۶ حوزه مجموعا به مبلغ ٢٠ میلیارد تومان که شامل ۴ میلیارد تومان برای تغییر کالبدی شهر، مبلغ ۵ میلیارد تومان برای بحث ایمنی و مدیریت بحران اختصاص یافت.

همچنین مبلغ ۴ میلیارد تومان برای حمل و نقل و ترافیک، یک میلیارد برای توسعه ی زیر ساخت ها عبور و مرور از جمله احداث پارکینگ، یک میلیارد تومان برای ماموریت های اجتماعی و فرهنگی و مبلغ ۵ میلیارد تومان برای موضوعات محیط زیست و خدمات شهری اختصاص یافت.

همچنین مبلغ ۱۲ میلیارد تومان در حوزه ی سایر شهرداری های شهرستان جهت اتمام پروژه های در دست اجرا و پرداخت مطالبات پیمانکاران شامل ۶ میلیارد برای شهرداری گیان، ۴ میلیارد برای شهرداری فیروزان و ۲ میلیارد برای شهرداری برزول مصوب شد.                      

در این دیدار همچنین برای بخشداری های شهرستان هم اعتباراتی در نظر گرفته شده است.

شهبازی در این دیدار با توجه به مراجعات مکرر دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و در جهت خدمات بهتر و اجرای پروژه های عمرانی و رفع مشکلات بخش ها خواستار اختصاص اعتباراتی از سوی وزیر کشور به بخشداری های شهرستان شد که رحمانی فضلی وزیر کشور نیز جهت تأمین اعتبارات لازم دستور مساعدت مبلغ ٧ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بخش های چهارگانه شهرستان را صادر کرد.

از این اعتبار به بخش خزل ۲ و نیم میلیارد تومان، بخش مرکزی ۲ میلیارد تومان، بخش گیان ۱ و نیم میلیارد تومان و به بخش زرین دشت هم ۱و نیم میلیارد تومان اختصاص یافت.

دیدگاه شما